افشین پیروانی: بازیکنی اصرار داشت زود ببندیم

در گزارش زیر صحبت‌های افشین پیروانی درباره شرایط پرسپولیس و نقل و انتقالات را می‌خوانید.

نقل‌و‌انتقالات فوتبال ایران همیشه جذاب است و کلی سوژه دارد. استقلال و پرسپولیس هم از جمله باشگاه‌هایی هستند که اخبار آن‌ها در این فصل جذاب است. درباره خرید‌های دو تیم و رقم آن‌ها هم شایعه زیاد است.
مثلا می‌گویند بعضی بازیکنان رقمی بین ۵ تا ۱۰ میلیارد با دو باشگاه قرارداد بسته‌اند. افشین پیروانی مدیر تیم پرسپولیس، اما در گفتگو با خبرنگار ما توضیحاتی درباره این شایعات می‌دهد.
باور نمی‌کنید
ما هم شنیده‌ایم درباره این رقم‌ها بحث هست، ولی خدا شاهد است ما در پرسپولیس با چنین رقم‌هایی قرارداد نبسته‌ایم. همیشه گفته‌ام و الان هم می‌گویم. پرسپولیس ۴ سال متوالی قهرمان لیگ‌برتر شده است. کلی ستاره دارد. خیلی از بازیکنان دوست دارند در پرسپولیس بازی کنند. پرسپولیس اسم بزرگی است. من برای شما یک مثال بزنم تا متوجه شوید. بازیکنی بود که پیشنهاد بسیار سنگینی داشت. چند باشگاه دنبالش بودند. نزد ما آمد و گفت دوست دارد برای پرسپولیس بازی کند. باور نمی‌کنید رقمی که با ما قرارداد بست با رقمی که تیم‌های دیگر به او می‌دادند، چقدر تفاوت داشت. چرا؟ چون اینجا پرسپولیس است و بازیکنان دوست دارند در باشگاه ما بازی کنند.
بازیکن اصرار داشت زود ببندیم
با یکی از بازیکنان مذاکراتی داشتیم. متوجه شدیم او پیشنهاد مالی خوبی از یکی از باشگاه‌ها دارد. صحبت کردیم. جلسه تمام شد و این بازیکن رفت. شب خودش با من تماس گرفت. اصرار داشت زود قرارداد ببندیم. چرا؟ چون برادر او پرسپولیسی دو آتشه است. آن بازیکن به من گفت برادرش گفته اگر به پرسپولیس نروی، من می‌دانم و تو. به خاطر همین فردا صبحش به باشگاه آمد و با ما قرارداد بست. همان موقع گفتم پرسپولیس باشگاه بزرگی است و این بازیکن هم حاضر شد با پول کمتر با ما ببندد.
۱۰ میلیارد ندادیم
پرسپولیس اصلا رقم ۱۰ میلیارد به بازیکنی نداده. اصلا نداریم که بدهیم. خودتان از وضعیت مالی باشگاه با‌خبر هستید. امسال هدف ما این بود قراردادی ببندیم که بتوانیم پولش را بپردازیم، نه این‌که طوری تعهد بدهیم که برایمان مشکل‌ساز شود. خدا را شکر تا همین حالا قرارداد‌های خوبی امضا کرده‌ایم و رقم‌هایی که بسته‌ایم بسیار منطقی بوده است.
ترابی گفت اگر نروم، فقط پرسپولیس
نمی‌توانم به این سوال پاسخ دهم که آیا ما بهترین عملکرد را در نقل‌و‌انتقالات داشتیم یا نه. ولی چیزی که مشخص است، تیم قهرمان همیشه در نقل‌و‌انتقالات مورد توجه است. آن هم تیم ما که یک رکورد بی‌سابقه در لیگ‌برتر زده است.
پرسپولیس هر سال باید قوی‌تر شود. بازیکنی که اینجا می‌آید می‌داند قرار است پیراهن چه تیم بزرگی را به تن کند و چقدر مورد توجه خواهد بود. شما نگاه کنید ستاره‌هایی هم که از جمع ما جدا شدند به خارج از ایران رفتند. خود ترابی به من گفت اگر خارج از ایران جور نشود، در لیگ‌برتر برای هیچ تیمی غیر از پرسپولیس بازی نمی‌کند. علیپور هم خیلی زحمت کشید و تصمیمش این بود به فوتبال پرتغال برود. برایش آرزوی موفقیت می‌کنیم.
ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار