مهربان: از مسابقات جهانی ۲۰۲۰ نمی‌شود انتظاری شبیه به رقابت‌های قبلی داشت

مربی تیم ملی کشتی آزاد گفت: انتظاری که قبلا از کشتی در مسابقات جهانی داشتیم را نمی‌توانیم از جهانی پیش داشته باشیم.

ابراهیم مهربان درباره احتمال برگزاری مسابقات جهانی 2020 بزرگسالان اظهار داشت: در ارتباط با بحثی که درخصوص برگزاری مسابقات جهانی وجود دارد، هنوز اتحادیه جهانی اطلاع رسانی قطعی و رسمی نداشته اما در روزهای گذشته شاهد مصاحبه مامیاشویلی نایب رئیس اتحادیه جهانی با خبرگزاری تاس بودیم که من دیدم در رسانه‌های داخلی هم بازتاب داشت و او هم گفته بود احتمال برگزاری رقابت‌های بزرگسالان وجود دارد.
وی ادامه داد: طبیعتا شرایط خاصی در ایران و جهان وجود دارد و ما هم تا امروز نتوانستیم اردویی داشته باشیم و کشتی‌گیران به صورت مستقیم زیر نظرمان تمرین کنند، طبیعتا اگر در این شرایط مسابقات برگزار شود، انتظاری که قبلا از کشتی در مسابقات جهانی داشتیم را نمی‌توانیم از این جهانی داشته باشیم و کشتی ایران مسابقات متفاوتی را با جهانی‌های پیش از این تجربه خواهد کرد.
مهربان تاکید کرد: در این مدت حتی سالن‌های بدنسازی هم در خیلی از نقاط تعطیل بودند و تمرین کشتی هم نمی‌شد به راحتی انجام داد. حضور در جهانی احتمالی نیاز به آنالیز زیادی دارد.
مربی تیم ملی کشتی آزاد در خصوص وضعیت حسن یزدانی و علیرضا کریمی که پای خود را زیر نظر دکتر کیهانی جراحی کرده بودند، گفت: خدا را شکر که حسن یزدانی تمرین می‌کند و محدودیتی در خصوص تمریناتش ندارد، اما کریمی با توجه به اینکه عمل جراحی سنگینی را پشت سر گذاشته، هنوز اجازه تمرین کشتی را پیدا نکرده و تمرین بدنسازی را پشت سر می‌گذارد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار