یک درصد از قرارداد بازیکنان سپاهان به امور خیریه اختصاص یافت

مدیرعامل سپاهان از اختصاص یافتن یک درصد از مبالغ قرارداد بازیکنان این تیم به امور فرهنگی خبر داد و گفت: تمام ورزشکاران باشگاه از این اقدام به خوبی استقبال کردند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، مسعود تابش با انتقاد از کم‌کاری باشگاه‌ها در فعالیت‌های فرهنگی، درباره برگزاری بازی‌ خیریه سپاهان و کودکان کار اظهار داشت: در باشگاه‌ها نام فرهنگی و ورزشی را یدک می‌کشیم، اما در واقع طی سال‌های گذشته هیچ کاری در بخش فرهنگی انجام نشده است. قبل از شروع فصل بودجه باشگاه تعریف شده و ردیف‌های آن مشخص می‌شود، اما به یاد ندارم که تا به حال هیچ ردیف بودجه‌ای برای بخش فرهنگی پیش‌بینی شده باشد. البته قبل از شروع فصل جدید برای فرهنگی برنامه‌ریزی کرده و بودجه‌ای خاص را برای مباحث فرهنگی و اجتماعی اختصاص دادیم که با استقبال هیئت مدیره باشگاه و مدیرعامل شرکت فولادمبارکه مواجه شد.

وی در ادامه از اقدام باشگاه سپاهان برای کمک خیران به بیماران خاص خبر داد و گفت: در قبال جامعه وظایفی داریم و بر اساس آن به این نتیجه رسیدیم که ممکن است بتوانیم با توجه به امکانات باشگاه سپاهان فراتر از بودجه در نظر گرفته شده عمل کنیم. متأسفانه تعداد زیادی از جوانان این کشور درگیر بیماری‌های خاص هستند و در این زمینه باشگاه سپاهان 2 تا 3 هزار نفر را برای کمک‌رسانی شناسایی کرده تا با تدابیری به این نیازمندان کمک شود.

مدیرعامل باشگاه سپاهان از اختصاص یافتن یک درصد از مبلغ قراردادهای بازیکنان و عوامل این باشگاه به امور فرهنگی و اجتماعی خبر داد و افزود: حدود 3500 نفر از ورزشکاران، مسئولان، مربیان، پزشکان و دیگر عوامل در باشگاه سپاهان عضویت دارند که نزدیک به 2 هزار نفر با باشگاه سپاهان قرارداد دارند. اگر به ورزشکاران و مربیان پیشنهاد دهیم که یک درصد از قرارداد خود را به این امور خیریه اجتماعی و فرهنگی اختصاص دهند، خودش بودجه خاص و زیادی خواهد شد.

وی ادامه داد: در این زمینه صحبت های لازم با ورزشکاران انجام شد و قراردادها به شکلی تنظیم می‌شوند که یک درصد آن به امور خیریه اجتماعی و فرهنگی اختصاص داده شود که تمام ورزشکاران از آن به خوبی استقبال کردند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار