احداث استخر ذخیره آب جهت تامین آب فضای سبز باغبادران

شهردار باغبادران گفت: در راستای توسعه فضای سبز شهر باغبادران امسال موفق شدیم استخر ذخیره اب با حجمی بالغ بر هزار و 250 متر مکعب با اعتباری بالغ بر 200 میلیون تومان را احداث کنیم.

حجت الله امینی باغبادرانی اظهار کرد: در راستای توسعه فضای سبز شهر باغبادران امسال موفق شدیم استخر ذخیره اب با حجمی بالغ بر هزار و 250 متر مکعب با اعتباری بالغ بر 200 میلیون تومان را احداث کنیم.
امینی افزود: این استخر می تواند چهار ماه آب فضای سبز شهر باغبادران را که به صورت قطره ای است را تامین کند و این پروژه در راستای صرفه جویی مصرف اب به مرحله اجرا رسید تا چنانچه مشکلی در حوزه زاینده رود به وجود بیاید بتوانیم فضای سبز شهری را حفظ کنیم.
وی با بیان اینکه تمای فضای سبز شهر باغبادران پلاک کوبی شده و دارای شناسنامه هستند، گفت: جی آی اس فضای سبز شهرداری در سال گذشته تهیه و رونمایی شد و با تحقق این مهم شاهد شناسنامه دار کردن 59 گونه و شش هزار و 500 اصله درخت بودیم.
شهردار باغبادران با اشاره به احداث گلخانه مکانیزه شهرداری، تصریح کرد: احداث گلخانه مکانیزه به مساحت هزار و 500 متر مربع و با اعتباری بیش از 150 میلیون تومان سبب کاهش هزینه های شهرداری باغبادران در خصوص حفظ و توسعه فضای سبز شهری شد.
وی ادامه داد: در گذشته رقم کلانی صرف خرید گل های فصلی و ... برای زیباسازی منظر شهری می شد که با اجرای این طرح این هزینه به میزان قابل توجهی کاهش یافت و اولین دوره برداشت از این گلخانه نیز انجام گرفت و مازاد بر نیاز شهرداری در فصل پائیز کشت گل فصلی انجام گرفته که فرصت فروش و... را نیز مهیا خواهد کرد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار