جمشیدیان: پرسپولیس شانس زیادی برای صعود دارد

بازیکن سابق سپاهان درباره عملکرد باشگاه‌های ایران در لیگ قهرمانان آسیا توضیحاتی را ارائه کرد.

جمشیدیان: پرسپولیس شانس زیادی برای صعود دارد
احمد جمشیدیان بازیکن سابق سپاهان ، درباره تساوی این تیم برابر تیم العین امارات و حذف از لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: تیم سپاهان در ترکیب اولیه اش نسبت به ۲ بازی گذشته خود تغییرات زیادی داشت، اما سطح کیفی این تیم با ورود بازیکنان اصلی در نیمه دوم بهتر شد. انتظار بیشتری از تیم سپاهان داشتیم. کار صعود این تیم بعد از ۲ باخت متوالی برابر تیم النصر سخت شد. در نهایت این تیم نتوانست مقابل العین به برتری دست یابد.
او ادامه داد: تیم سپاهان بعد از ۲ باخت متوالی به النصر عربستان شانسی برای صعود از گروهش نداشت به همین علت نویدکیا ۲ بازی پایانی را به عنوان دیدار‌های تدارکاتی برای تیمش در نظر گرفت.

تغییرات کادر فنی باعث ناکامی نمایندگان ایران در آسیا شد

جمشیدیان درباره علت ناکامی نمایندگان کشورمان در آسیا گفت: به نظرم تیم‌های کشورمان دچار تنش شدند و امتیازات زیادی در لیگ قهرمانان آسیا از دست دادند. نمایندگان کشورمان ۶ بازی در خارج از کشور برگزار کردند و این موضوع در نتیجه نگرفتن این تیم‌ها تاثیر داشت. علاوه بر این بازیکنان خارجی تیم‌های عربی کیفیت بالایی دارند و همین موضوع باعث افزایش سطح فنی این تیم‌ها در آسیا شده است. تغییرات روی نیمکت فنی تیم‌های سپاهان، شهر خودرو و استقلال در ناکامی آن‌ها در آسیا موثر بوده است. بازی‌های آسیایی همزمان با فصل نقل و انتقالات لیگ برتر کشورمان است و بازیکنان جدید هنوز نتوانستند با سایر نفرات هماهنگ شوند.
نویدکیا نگاه بازی تدارکاتی به العین داشت/ شانس صعود پرسپولیس از گروهش زیاد است
او درباره عملکرد نویدکیا در سپاهان بیان کرد: نویدکیا هیچ سابقه‌ای در مربیگری ندارد تا عملکردش را با گذشته مقایسه کنیم.

نویدکیا و رحمتی کاریزمای مدیریتی دارند

جمشیدیان درباره ارزیابی اش از اولین تجربه مربیگری نویدکیا و رحمتی بیان کرد: این مسائل در همه جای دنیا رخ می‌دهد و گوادیولا و زیدان یک سال هدایت تیم دوم بارسلونا و رئال مادرید را برعهده داشتند و بلافاصله سرمربی تیم بزرگسالان این ۲ تیم شدند. البته یک فرد با تجربه در کنار یک مربی جوان می‌گذارند تا به او کمک کند. مطمئن باشید نویدکیا و رحمتی از مدت‌ها پیش زیر نظر بودند. آن‌ها کاریزمای مدیریتی دارند.
بازیکن سابق سپاهان گفت: نویدکیا یک هفته قبل از بازی‌های آسیایی هدایت تیم سپاهان را برعهده گرفت و ما نباید انتظار داشته باشیم که او نتایج خوبی بگیرد. نویدکیا باید ۸ ماه تا یکسال از مربیگری اش در سپاهان بگذرد تا به جمع بندی برسیم.

سپاهان در خط هافبک و حمله نیاز به تقویت دارد

او درباره اینکه سپاهان در چه پست‌هایی ضعف دارد، بیان کرد: به نظرم سپاهان در خط هافبک نیاز به تقویت دارد و این تیم باید مهاجم هم به خدمت بگیرد. البته مهاجم خوب داخلی در بازار نقل و انتقالات نیست و تیم‌ها اجازه جذب بازیکنان خارجی هم ندارند و این موضوع برای سپاهان مشکل ساز شده است. علاوه بر این نویدکیا باید ۹۰ درصد بازیکنان فعلی خود را حفظ کند. تیم سپاهان با همین نفرات می‌تواند مدعی لیگ برتر فوتبال باشد.
ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار