موکلم در رأی بدوی به ۲ سال حبس محکوم شده است/ تقاضای فرجام‌خواهی داریم/ سبحانی ممنوع الخروج نیست

وکیل مدافع جلیل سبحانی گفت: موکلم به اتهام معاونت در فراهم کردن موجبات تحقق جرم رشوه بین اکبر طبری و رسول دانیال‌زاده به ۲ سال حبس تعزیری محکوم شده است که البته رأی بدوی است و درخواست فرجام خواهی خواهیم کرد.

محمد ابراهیم شمس ناتری، وکیل مدافع جلیل سبحانی، متهم ردیف ششم پرونده اکبر طبری در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در خصوص آخرین وضعیت پرونده موکل خود اظهار کرد: موکلم به اتهام معاونت در فراهم کردن موجبات تحقق جرم رشوه بین اکبر طبری و رسول دانیال‌زاده به ۲ سال حبس تعزیری محکوم شد و عنوان اتهام دوم نیز پرداخت رشوه به اکبر طبری بود که در این پرونده هم به ۲۱ ماه حبس محکوم شده است.
وی افزود: البته این رأی بدوی است و من به عنوان وکیل ایشان فرجام خواهی خواهم کرد و معتقدم موکلم هیچ یک از این دو جرم را مرتکب نشده است و در دفاعیات نیز این بیان شد.
وکیل مدافع جلیل سبحانی بیان کرد: تلاش می‌کنم در دیوان عالی کشور از موکلم دفاع کنم تا حق هیچ شخصی ضایع نشود. ما در حقوق می‌گوییم هر متهمی مجرم نیست و زمانی متهم مجرم شناخته می‌شود که حکم قطعی صادر شود و در خصوص این پرونده نیز ممکن است حکم توسط دیوان عالی کشور نقض شود.
این وکیل پایه یک دادگستری ادامه داد: به نظر من آقای سبحانی مجرم نیست و مستندات موجود در پرونده بعضاً‌ مستندات غیرقابل پذیرشی است از این رو در جهت اثبات بی‌گناهی ایشان تلاش خواهم کرد.
وی درباره ممنوع الخروجی موکل خود گفت: تا جایی که اطلاع دارم ایشان ممنوع الخروج نیست.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار