زرینچه: به خاطر نیامدن استراماچونی یک جام را از دست دادیم

کاپیتان پیشین تیم فوتبال استقلال گفت: نوری مربی بزرگی در فوتبال آلمان است، اما نمی‌دانم در استقلال که شرایط خاص خودش را دارد موفق می‌شود یا نه.

جواد زرینچه ، در ارتباط با شرایط باشگاه استقلال اظهار اداشت: ما به خاطر عدم بازگشت استراماچونی یک جام را از دست دادیم و مطمئنم هواداران استقلال دیگر طاقت ندارند که جام دیگری را از دست بدهند به همین خاطر همه در انتظار یک انتخاب عالی هستیم.
وی در خصوص حضور الکس نوری در استقلال، تصریح کرد: حضور در استقلال و پرسپولیس شرایط خاصی دارد. نوری سرمربی مهمی در فوتبال آلمان به حساب می‌آید، اما نمی‌دانیم در صورت حضور در استقلال چه شرایطی را تجربه می‌کند. در حال حاضر باید به دنبال افرادی باشیم که بتوانند استقلال را از این بحران خارج کنند. حتی اگر نوری هم به هر دلیلی از گزینه‌ها خارج شد، برای هدایت استقلال به یک مربی بزرگ و با تجربه احتیاج داریم.
زرینچه در پایان با اشاره به رقم قرارداد بازیکنان در فصل پیش‌رو خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط اقتصادی جامعه رقم قرارداد بازیکنان هم بالا می‌رود. البته من با افزایش بی‌رویه این ارقام کاملاً مخالفم اما می‌دانم که عمر فوتبال حرفه‌ای یک فوتبالیست بیشتر از ۱۰ یا ۱۲ سال نمی‌شود. بازیکنان هم باید به تامین زندگی‌شان بیندیشند و حق دارند به دنبال درآمد خوب باشند.
ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار