جدیدترین مدل های لباس عروس ژورنالی

قطعا هر عروسی دوست دارد در جشن عروسی خود زیباترین لباس را بر تن کند و در مجلس بدرخشد اما انتخاب بهترین لباس عروس کار آسانی نیست و معمولا عروس خانم ها در انتخاب جدیدترین و زیباترین مدل لباس عروس به دردسر می افتند و نمی دانند چه مدلی برای انها بهتر است.با ما همراه شوید تا نکات ریز و کاربردی انتخاب لباس عروس مناسب را به شما یادآور شویم و همچنین جدیدترین مدل های لباس عروس را به شما معرفی کنیم

عروس خانم ها بخوانند(راهنمای انتخاب بهترین مدل لباس عروس)
-برای انتخاب لباس مناسب حتما شناخت کافی از اندام خود داشته باشید و بدانید اگر چه مدل های چین دارو پف دار معمولا مورد توجه همگان است اما برای خانم های درشت اندام به هیچ وجه این لباس ها مناسب نیست
-لباس عروس را انتخاب کنید که امکان گشاد یا تنگ کردن آن وجود داشته باشد. سایزبندی لباس های عروس با سایز معمول افراد متفاوت است پس اگر سایزتان 36 است و سایز لباس عروس 38 یا حتی 40 اندازه تان شد، نگران نشوید.
-لباس عروس دنباله دار برای عکسبرداری و فیلمبرداری شما را زیباتر و با شکوه تر می کند، اما پوشیدن چنین لباس هایی دست و پای شما را می بندد و اجازه نمی دهد در این شب رویایی راحت باشید.
-عروس خانم هایی که قد کوتاهی دارند، نباید دنباله لباسشان بیش از 40 تا 50 سانتیمتر باشد.
-برخی از مدل های لباس عروس سال های سال کهنه نمی شوند و همیشه زیبا هستند بنابراین از این نوع لباس ها انتخاب نمایید و لباسهایی را که تنها در یک زمان خاصی مد هستند را برنگزینید زیرا بعدا با دیدن عکس عروسیتان خجالت می کشید آن را به دیگران نشان دهید.
-نوع لباس عروس را بر اساس محل برگزاری و تالار عروسی تان انتخاب کنید مثلا اگر عروسیتان در فضای باز است باید لباستان زرق و برق زیاد داشته باشد تاچشمگیر باشد و جلوه لباس عروسی شما را به حد اعلی برساند.

-جنس پارچه به اندازه مدل و استایل آن اهمیت دارد . لباس عروس با پارچه های سفت محکم، می تواند به لباس ابعاد و بافت بخشیده و شما را پُرتر نشان دهد. لباس عروس با پارچه های نرم و براق با درخشندگی خاصی که دارند می توانند شما را لاغرتر و قد بلندتر نشان دهند.






































برای مشاهده سایر مدل های لباس عروس جدید اینجا کلیک کنید
http://esfahanemrooz.ir/71051-%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D9%85%D8%AF%D9%84-%D9%84%D8%A8%D8%A7%D8%B3-%D8%B9%D8%B1%D9%88%D8%B3-2019.html
ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار