ناظم‌الشریعه: با استعفای هاشم‌زاده مخالفم

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران گفت: با استعفای هاشم‌زاده مخالفم و با پرهیزکار و نبی در مورد پرداخت مطالبات این مربی صحبت کردم.

محمد ناظم‌الشریعه ، در ارتباط با استعفای محمد هاشم‌زاده، مربی تیم ملی فوتسال ایران اظهار داشت: مخالف استعفای هاشم‌زاده هستم و هم با او و هم با داود پرهیزکار رییس کمیته فنی فوتسال و مهدی محمدنبی، دبیر کل فدراسیون فوتبال در این‌باره صحبت کردم. متاسفانه میلیاردها تومان برای فوتبال هزینه می‌شود ولی مطالبات صد میلیونی مربی تیم ملی فوتسال ایران که مدت‌هاست هیچ پولی دریافت نکرده، پرداخت نمی‌شود.
وی در ادامه، در خصوص معضلات مالی فوتسال تصریح کرد: موضوع مطالبات مربی تیم ملی مربوط به امروز و دیروز نیست و من از پنجاه روز پیش پیگیر این موضوع هستم. در این مدت، موضوع را با پرهیزکار مطرح کردم و هم او و هم نبی وعده دادند تا در روزهای آینده مطالبات هاشم‌زاده پرداخت شود. امیدوارم این اتفاق بیفتد چون این روند درست نیست افرادی که اطراف من هستند و برای کار به وجود آنها نیاز است، بروند و پیرامون من خالی شود.
سرمربی تیم ملی فوتسال ایران در پایان در خصوص شرایط تیم ملی خاطرنشان کرد: اتفاقات به وجود آمده خوب نیست و وضعیت ما را دشوار می‌کند. در مقطع کنونی مشکلات زیادی داریم که در مرحله اول تحریم‌های ظالمانه آمریکاست. فدراسیون شرایط اقتصادی خوبی ندارد و باید فکری در این زمینه شود. مشکل بعدی هم، ادامه شیوع ویروس کروناست که زندگی را برای همه مردم دنیا سخت کرده است.
ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار