کاهش سن بیماران کرونایی در کاشان نگران‌کننده است

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کاشان با بیان اینکه مرکز استان امکان کمک به دیگر شهرها را ندارد، گفت: کاهش سن بیماران کرونایی در کاشان نگران‌کننده است.

محمد حاجی جعفری ، با بیان اینکه عوامل معاونت درمان در زمان‌های اعلام شده در دسترس هستند، اظهار داشت: شهروندان داوطلب اهدای پلاسما می‌توانند با شماره 55442015 و 55444016 تماس بگیرند؛ ممکن است به دلیل تعدد تماس شماره تلفن اِشغال باشد اما همواره همکاران در دسترس هستند.

وی ضمن ابراز نگرانی در خصوص کاهش سن بیماران بدحال کرونایی افزود: در حال حاضر بیمار 34 ساله بدحال است اما قبلا بیماران بدحال را افراد مسن شامل می‌شوند و این موضوع خوبی نیست و برهمین اساس لازم است تا شهروندان بیش از پیش پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهرستان کاشان ضمن تاکید بر اعمال محدودیت‌های کرونایی ابراز داشت: لازم است تا شهروندان بیش از پیش پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند و در رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی اهتمام ورزند و اگر این مهم محقق نشود وضع از این حالت نیز بدتر می‌شود.

وی با بیان اینکه وضعیت مرکز استان نیز خوب نیست و با بحران مشابه استفند سال گذشته رو به رو است، گفت: مرکز استان اصفهان سه بیمارستان بزرگ خود را به بیماران کرونایی اختصاص داده است و بر همین اساس شرایطی که بخواهد به دیگر شهرهای استان اصفهان کمک بکند، ندارد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار