تیم سپاهان، یک بازیکن آسیایی جذب می کند

مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: تیم ما یک بازیکن خارجی از سهمیه آسیایی خود را با نظر سرمربی اش جذب خواهد کرد.

به گزارش ایرنا ، با توجه به آئین‌ نامه جدید نقل و انتقالات بازیکنان حرفه‌ای فوتبال ایران، در فصل آینده، هر باشگاه لیگ برتری می‌تواند حداکثر چهار بازیکن خارجی را جذب کند که یک نفر از آنها حتماً باید از آسیا باشد.

کیروش استنلی از برزیل، ولادیمرکومان مجارستان و جورجی گولسیانی از گرجستان بازیکنان خارجی تیم سپاهان هستند که در فصل جاری جذب شده یا قرارداد خود را تمدید کرده اند.

همچنین تیم‌های لیگ می‌توانند ۱۸ بازیکن بزرگسال، سه بازیکن زیر ۲۵ سال که باید در سال‌های اخیر عضو همان تیم باشند، ۹ بازیکن زیر ۲۳ سال، ۱۵ بازیکن رده سنی امید و ۱۵ بازیکن رده سنی جوانان جذب کنند.

مسعود تابش روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: این بازیکن هنوز مشخص نیست و از بازیکنان خارجی در آسیاست که با نظر امیر قلعه نویی سرمربی تیم جذب خواهد شد و بزودی در این زمینه تصمیم گیری خواهد شد.

وی با اشاره به جذب "شایان مصلح" بازیکن فصل گذشته تیم پرسپولیس تهران نیز گفت: برخی شایعات در باره جذب دیگر بازیکن این تیم تکذیب می شود و در این زمینه باشگاه سپاهان برنامه ای ندارد.

تابش همچنین مذاکره با "روزبه چشمی" بازیکن سابق استقلال تهران را رد نکرد و افزود: این بازیکن تصمیم بر این داشت که در تیمی خارج از ایران بازی کند و یک ماه گذشته مذاکراتی هم با او داشتیم ولی نتیجه بخش نبود.

تابش همچنین با اشاره به اینکه تیم سپاهان با توجه به حضور در لیگ قهرمانان آسیا باید جوری بسته شود که بتواند با رقیبان قَدر غرب و شرق این قاره کهن رقابت کند، گفت: هدف ما موفقیت در آسیا و حضور پرقدرت در لیگ برتر فوتبال کشور است و در این زمینه کادر فنی سپاهان با درایت و هوشیاری نسبت به انتخاب و جذب بازیکن اقدام می کنند.

تابش گفت: هدف ما موفقیت نماینده اصفهان در ایران و آسیاست و به گفته کارشناسان، تاکنون جزو تیم هایی هستیم که در نقل و انتقالات بازیکنان، خوب عمل کرده ایم.

در شرایطی که تیم‌های لیگ برتر، دوران پایانی آماده‌سازی خود را پشت سر می گذارند هنوز تاریخ آغاز این مسابقات مشخص نیست و به نوعی تیم‌ها در بلاتکلیفی بسر می‌برند.

سازمان لیگ فوتبال روز گذشته اعلام کرد که نوزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور امروز ۱۵ مرداد قرعه کشی می شود.

حیدر بهاروند رییس سازمان لیگ اظهار داشت: مراسم قرعه کشی نوزدهمین دوره لیگ برتر روز سه شنبه ۱۵ مرداد ۹۸ در شهر مشهد برگزار می شود.

وی گفت: شروع مسابقات لیگ به ایجاد الزامات ایمنی و امنیتی در ورزشگاه ها، شماره دار شدن صندلی ها، فروش الکترونیکی بلیت مسابقات، نصب گیت ها و دوربین مداربسته در ورزشگاه ها بستگی دارد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار