بیماران کرونایی کاشان هنوز پلاسما دریافت نکرده‌اند

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کاشان با بیان اینکه "۵ بیمار کرونایی در کاشان در انتظار دریافت پلاسما هستند" گفت: بیماران تاکنون موفق به دریافت پلاسما نشدند.

محمد حاجی جعفری ، ضمن اشاره به بستری 47 بیمار حاد تنفسی در بخش مراقبت‌های ویژه اظهار داشت: بیماران در بخش مراقبت‌های ویژه یا آی‌سی‌یو از لحاظ وضعیت جسمانی نسبت به دیگر بیماران وضعیت وخیم‌تری دارند.

وی با بیان اینکه پنج بیمار کرونایی کاندید دریافت پلاسما هستند، افزود: متاسفانه این بیماران تاکنون موفق به دریافت پلاسما نشدند و بر همین اساس از تمامی افراد بهبودیافته درخواست می‌شود تا به شکرانه سلامتی و بهبود وضعیت جسمانی پلاسمای خون خود را برای بهبود دیگر بیماران اهدا کنند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی با بیان اینکه بهبودیافتگان با شماره 55442015 و 55444016 جهت اهدای پلاسما تماس بگیرند، ابراز داشت: وضعیت ذخیره پلاسما در کاشان مطلوب نیست و بر همین اساس کاندیدهای دریافت پلاسما در کاشان هنوز موفق به دریافت پلاسما نشدند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر شاهد افزایش چهار برابری بستری ها و فوتی‌ها در کاشان هستیم، گفت: متاسفانه 49 درصد مردم پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند و 35 درصد از مردم از ماسک استفاده نکرده و 15 درصد شاغالان نیز از ماسک استفاده نمی کنند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار