نزدیکان رئیس جمهور معتقدند که چوب را هم به مجلس معرفی کنیم، مجبورند رأی دهند!

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: شنیده‌ام رئیس دفتر دولت گفته است که اگر چوب را هم به مجلس معرفی کنیم، مجبورند رأی دهند.

محمدحسین فرهنگی، سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در صحن علنی امروز و در مخالفت با وزیر پیشنهادی صمت علیرضا رزم‌حسینی گفت: وزیر پیشنهادی باید توضیح دهند که چرا از کشور خارج شدند و ارتباطاتی با کشورهایی داشته‌اند که تروریست‌ها و فراریان به آنجا پناه گرفته‌اند.

او ادامه داد: کار وی واردات ماشین‌آلات دسته دوم به کشور بود که آسیب جدی به تولید داخل زد به علاوه رزم‌حسینی چه سابقه‌ای در صنعت، معدن و بازرگانی داشته است؟

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس ادامه داد: آقای رزم‌حسینی مهارت‌های ادراکی مدیریت را ندارند. هر آنچه از او دیدیم در حد یک مدیر میانی یا استاندار است و وی صلاحیت پذیرش وزارت صمت را ندارد.

فرهنگی تصریح کرد: زمانی که درباره خرید تضمینی یا ذخایر استراتژیک از رزم‌حسینی سوال می‌شود، وی راهکار روشنی ارائه نمی‌کند و قطعاً نمی‌تواند تحولی را در این وزارتخانه ایجاد کند.

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس با بیان اینکه فعالیت‌های اقتصادی داخلی رزم‌حسینی امور مشکوکی دارد، تصریح کرد: آقای رزم‌حسینی برای شرکت‌های صوری وام‌های چند میلیون یورویی گرفته‌ و سپس این شرکت‌های صوری را با قیمتی گزاف به یک شرکت دولتی فروخته است.

فرهنگی گفت: وزیر پیشنهادی صمت مالک شرکت همیار ماشین بودند و از وزارت نفت مجوز واردات خواستند که با او مخالفت شد و جعل سند اتفاق افتاد.

این نماینده مخالف وزیر پیشنهادی صمت بیان کرد: شنیده‌ام رئیس دفتر دولت بیان کرده که اگر چوب را هم به مجلس معرفی کنیم، مجبورند رأی دهند.

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس در پایان اظهار کرد: همچنین آقای رزم‌حسینی سال ۹۶ استاندار کرمان بود و اواخر اسفند همان سال ۳ هفته در وضعیت نابسامان کشور به استرالیا سفر کرد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار