هفته‌ای داغ برای فوتسال اصفهان

هفته ششم لیگ برتر فوتسال در حالی عصر امروز برگزار خواهد شد که دو نماینده استان اصفهان باید با حریفانی از کرمانشاه و ساری روبرو شوند.

امیرحسین احتشامی- اصفهان امروز:گیتی پسند و هایپر که در پنج هفته گذشته مقابل دیگر رقیبان کشوری به میدان آمده‌اند این بار در اصفهان و ساری با شاهین کرمانشاه و شهروند پیکار خواهند کرد. نگاهی به دو تیمی که تیم‌های اصفهانی باید با آن‌هم مصاف دهند نشان می‌دهد هر چه گیتی پسندی‌ها کار برای پیروزی مقابل حریف امروز آسان به نظر می‌رسد، برعکس هایپری ها بازی در مرکز استان مازندران نبرد بسیار را پیش رو خواهند داشت.

گیتی پسند به دنبال یک پیروزی پر گل خانگی

شاگردان حمید بی‌غم هفته گذشته در یک بازی خارج از خانه و نسبتا آسان تیم ارژن شیراز را با نتیجه چهار بر یک شکست دادند. آن‌ها اکنون با 11 امتیاز در رده دوم جدول جای گرفته‌اند. گیتی پسندی‌ها که در حال رسیدن به شرایط مطلوب خود قرار دارند، منتظر لغزش از سوی سن ایچی ها مانده‌اند تا صدر جدول را در اختیار بگیرند. قرمز پوشان اصفهانی با 25 گل زده بهترین خط حمله لیگ را در اختیاردارند و سعید احمد عباسی با هفت گل بهترین گلزن آن‌ها است. بازی امروز با حریف تازه لیگ برتری شده چون شاهین کرمانشاه فرصت مناسبی تا پیروزی پر گل دیگری در کارنامه نماینده سرخ‌پوش اصفهان ثبت شود. تیمی که در چند بازی ابتدایی لیگ افتان و لرزان حاضر شد اما از چند هفته پیش به همان تیم مدعی چند فصل اخیر تبدیل‌شده است. گیتی پسندی‌ها در فصل جاری هم چند تیم دیگر را به‌عنوان مدعی در کنار خودمی بینند و اگر می‌خواهد همچون چند فصل اخیر در هفته‌های پایانی به مشکل برنخورند باید امتیازهای لازم را جمع‌آوری کرده و باقدرت تا پایان فصل پیش بروند. در چند فصل اخیر همین لغزش‌های گاو بی گاه گیتی پسندی در پایان فصل گریبان آن‌ها را رها نکرده و نماینده اصفهانی را از قهرمانی دور کرده است. به‌طور مثال فصل پیش گیتی پسندی‌ها رقابت شانه‌به‌شانه‌ای را با مس سونگون برای قهرمانی برگزار کردند اما همین امتیازهای بربادرفته عاملی شد تا آن‌ها با شکست مقابل همین مس سونگون در هفته پایان جام قهرمانی را به رقیب تبریزی واگذار کنند. اما بازی امروز که ممکن است با توجه به شرایط جدول حکم به صدرنشینی نماینده اصفهان پس از پنج هفته دور از جایگاه نخست جدول دهد دیدار چندان دشواری به نظر نمی‌رسد چراکه حریف گیتی پسند روی نیمکت مربیگری تغییرات متعددی پشت سر گذاشته و هفته گذشته بدون مربی برابر شهروند یک تساوی سه بر سه را کسب کرد. شاهینی‌ها که از لیگ یک به لیگ برتر آمدند اکنون با سه امتیاز آخرین تیم جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتسال هستند. آن‌ها هنوز موفق به کسب پیروزی در لیگ برتر نشده‌اند و شرایط جدولی نشان می‌دهد یکی از کاندیدهای جدی سقوط به لیگ دست محسوب می‌شوند. برای این بازی هر دو تیم اهداف خود را دارند. قرمز پوشان اصفهانی قطعا برای کسب پیروزی و گرفتن سه امتیاز پا به میدان می‌گذارد و به دنبال صدرنشینی خواهند بود. کرمانشاهی‌ها نیز به دنبال حداقل امتیاز راهی اصفهان شده‌اند اگر غفلت کنند باید به فکر کم گل خوردن در این بازی باشند.

نبرد بسیار دشوار هایپر در ساری

تیم تازه لیگ برتری شده هایپر شاهین‌شهر امروز در ساری بازی بسیار سختی را پیش رو خواهد داشت. نبرد با شهروند که در خانه به کمتر تیمی باج می‌دهد برای نماینده استان اصفهان دشواری‌های خاص خودش را دارد. هایپری ها دو هفته پشت سر هم مقابل فرش آرای مشهد و مس سونگون شکست خوردند. آن‌ها اکنون با شش امتیاز در رده یازدهم جدول قرار دارند. شاگردان رستمی در این دو هفته با مصدومیت برخی بازیکنان خود نیز روبه‌رو شدند و توپ‌های آن‌ها با بدشانسی وارد دروازه حریفان نمی‌شد. محمد نویدبخش و سعید افشار از تیم‌ هایپر به اردوی تیم ملی دعوت شدند و قطعا برای این بازی انگیزه‌های مضاعفی خواهند داشت. اما با رفتن رضا لک به تیم شهروند، تاکتیک‌های تیمی آن‌ها به‌کلی تغییر کرده و چندهفته‌ای زمان می‌برد تا به شرایط ایده آل خود برسند. ساروی ها اکنون با شش امتیاز و تفاضل گل کمتر نسبت به هایپر در رده دوازدهم جدول قرار دارند. حمیدرضا ره انجام با هفت گل زده از تیم شهروند در صدر گلزنان لیگ برتر قرار دارد. شاگردان رضا لک قصد دارند در حضور تماشاگران خود سه امتیاز بازی را به دست بیاورند؛ اما در آن سمت هایپری ها حریف دست‌وپابسته‌ای نیستند و قطعا برای پیروزی پا به میدان می‌گذارند و می‌خواهند دو هفته ناکامی خود را با پیروزی برابر شهروند جبران کنند. بر این اساس نبرد امروز عصر این دو تیم یکی از جذاب‌ترین بازی‌های این هفته از مراقبت‌ها خواهد بود به‌ویژه آن‌که هر دو حریف برای پیروزی در این بازی پای به میدان خواهند گذاشت.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار