انتشار پست همزمان برای اینستاگرام و فیسبوک ممکن شد

شرکت فیسبوک سعی دارد با افرودن قابلیت کراس پست و همچنین مرکز مدیریت حساب‌ های کاربری برنامه های خود را به یکدیگر نزدیک کند.

انتشار پست همزمان برای اینستاگرام و فیسبوک ممکن شد
شرکت فیسبوک در نظر دارد دو پلتفرم مهم اینستاگرام و مسنجر خود را بیش از همیشه به یکدیگر نزدیک کند. طبق اطلاعات جدید این شرکت یک بخش با عنوان مرکز حساب‌های کاربری طراحی کرده که کاربران با استفاده از آن می‌توانند تنظیمات هر سه برنامه فیسبوک، اینستاگرام و مسنجر را مدیریت کنند.
با استفاده از مرکز مدیریت حساب‌های کاربری افراد می‌توانند استوری‌های و پست‌های خود را به صورت همزمان در فیسبوک و اینستاگرام قرار دهند. در این برنامه همچنین راه‌هایی برای ثبت نام و ورود وجود دارد که کاربر با استفاده از آن‌ها می‌تواند راحت‌تر حساب کاربری بسازد و یا رمز عبور خود را بازگرداند.
قرار است در اواخر سال جاری برنامه Facebook Pay نیز به نرم افزار مرکز حساب کاربری اضافه شود تا کاربران بتوانند اطلاعات پرداخت الکتریکی خود را یک بار وارد کرده و پس از آن امنیت کارت‌های اعتباری را به فیسبوک بسپارند. این قابلیت به کاربران اجازه می‌دهد خرید‌های خود در فروشگاه‌های اینستاگرام را به راحتی صورت دهند و یا مبالغی را به عنوان کمک مالی اهدا کنند.
اینستاگرام و فیسبوک

گفته‌های سخنگوی فیسبوک درباره تجمیع برنامه‌ها

سخنگوی شرکت فیسبوک اظهار داشته استفاده از چنین برنامه‌ای ضروری نیست و برای کاربران اجباری مبنی بر دانلود آن وجود ندارد. با این وجود افرادی که از مرکز حساب‌های کاربری فیسبوک استفاده کنند می‌توانند به راحتی نام و تصویر پروفایل خود را در هر دو برنامه یکی کنند و آن‌ها را با یکدیگر تطبیق دهند.
سخنگوی شرکت فیسبوک در رابطه با اقدام اخیرشان گفت: "ما حساب‌های کاربران را یکی می‌کنیم تا با استفاده از داده‌های آن‌ها تبلیغات و پست‌های مناسب‌تری را به افراد نشان دهیم. این امر همچنین به حفظ امنیت کاربران کمک می‌کند و اجازه می‌دهد در صورت خطاکار بودن یک کاربر حساب آن در پلتفرم دیگر شناسایی شود". شرکت فیسبوک با گذر زمان برنامه‌های خود را به یکدیگر نزدیک‌تر می‌کند تا به این صورت تمامی نرم افزار‌های خود را زنده نگه دارد.
ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار