نشست ستاد کرونا شهرستان کاشان

نشست ستاد کرونا شهرستان کاشان با حضور نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان، رئیس دانشگاه، فرماندار ویژه این شهرستان، رئیس مرکز بهداشت کاشان و سایر اعضاء امروز مورخ 8/7/99 در سالن فرمانداری کاشان برگزار شد.

به گزارش وب دا، آیت الله عباسعلی سلیمانی در این نشست، ضمن تجلیل از زحمات کادر حوزه سلامت برای مقابله با ویروس کرونا، گفت: امروز تمام اقشار قدردان ایثار و تلاش مدافعان سلامت هستند.

آیت الله سلیمانی، مردم ایران را با تمدن برشمرد و اظهار داشت: وقتی در بعضی مناطق کشور بلایای طبیعی مانند زمین لرزه، سیل و .. رخ می دهد، همه مردم کمک می کنند.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان، ضمن قدردانی و یاد از کمک مردم در موج اول بیماری کووید 19 افزود: در موج جدید این بیماری به کمک مومنانه، حرکت خداپسندانه و عاطفه عمومی نیاز است.

آیت الله سلیمانی، با اشاره به اینکه ملاک و معیار در این زمینه وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی است، افزود: طبق فرمایش مقام معظم رهبری (مدظله العالی) ما باید تسلیم محض بوده و ضمن احترام تمام عیار نباید به بهانه برنامه های مذهبی، فرهنگی و تفریحی مقررات را زیرپا بگذاریم.

رئیس دانشگاه، نیز در این نشست ضمن تشکر از حضرت آیت الله سلیمانی نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان و فرماندار ویژه شهرستان، گفت: قبل از اسفندماه سال گذشته با همکاری تمام سازمان های مرتبط مانورهایی برگزار شد.

دکتر سید علیرضا مروجی، با اشاره به شناسایی شش مورد مثبت مبتلا به کووید 19 در هفته اول اسفندماه برای اولین بار در منطقه کاشان افزود: در حال حاضر 3521 تست مثبت کووید 19 در منطقه ثبت شده است.

وی، به 135 مورد تست مثبت در روز گذشته اشاره و تصریح کرد: نباید فراموش کرد الان شرایط از اسفندماه خطرناک تر است الان باید با مدیریت بهینه و قاطعانه عمل کرد.

دکتر مروجی، با بیان اینکه در حال حاضر 237 بیمار مبتلا به کووید 19 بستری هستند، ادامه داد: این در حالی است که تعدادی از بیماران مبتلا نیز در منزل بستری می باشند.

رئیس دانشگاه، ضمن اشاره به اینکه باید زنجیره ابتلا به این بیماری را مهار کرد و تاکید کرد: الان باید فکر کرد دیگر ظرفیت پذیرش نداریم چون باید به درمان مابقی بیماران توجه کرد.

دکتر مروجی، همدلی و هم زبانی بین مسئولین، نقش پر رنگ مردم، نقش بی نظیر خیرین و تجربه به دست آمده را از نکات برجسته مقابله با شیوع بیماری منحوس کووید 19 این منطقه برشمرد.

دکتر علی اکبر مرتضایی فرماندار شهرستان کاشان ضمن تقدیر از خدمات پرسنل حوزه سلامت، گزارشی از اقدامات ستاد مقابله با کرونا این شهرستان بیان کرد.

دکتر مسعود دهقانی رئیس مرکز بهداشت شهرستان نیز در این نشست، گزارش مفصلی را از اقدامات انجام شده در این راستا بیان کرد.

شایان ذکر است: در پایان این نشست آیت الله سلیمانی نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان از رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان به عنوان نمایند پرسنل حوزه سلامت تقدیر و تجلیل کرد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار