نظری: فدراسیون مشخص کند فوتسال را می خواهد یا نه؟

دروازه بان تیم فوتسال کراپ الوند با بیان اینکه این تیم بازیکنانی دارد که شخصیتشان با قهرمانی گره خورده است، گفت: فدراسیون فوتبال مشخص کند که فوتسال را می خواهد یا نه؟

مصطفی نظری دروازه بان تیم فوتسال کراپ الوند در گفتگو با ایسنا در مورد وضعیت این تیم در آستانه شروع فصل جدید لیگ برتر فوتسال اظهار کرد: کراپ تیم جدیدی است که وارد فوتسال شده و مدیران این باشگاه سرمایه گذاری خوبی کرده‌اند. تمرینات خود را آغاز کرده و اردویی هم در چابکسر داشتیم. تیم خوبی تشکیل شده است و بازیکنان و کادرفنی رزومه داری جذب شده اند و کم کم آماده حضور در بازی‌ها می شویم.
دروازه‌بان تیم کراپ الوند در مورد اینکه آیا این تیم به دنبال قهرمانی در لیگ برتر فوتسال است یا نه تاکید کرد: برای تیمی که اولین سال حضورش در لیگ برتر است حرف از قهرمانی زدن کمی دشوار است اما شخصیت کادرفنی و بازیکنان تیم همه با قهرمانی گره خورده است و بازیکنان سابقه قهرمانی زیادی دارند. ما در مسیری که می‌رویم به بهترین نتیجه فکر می‌کنیم و امیدواریم به قهرمانی منتهی شود.
نظری در مورد لیگ امسال تاکید کرد: مس سونگون و گیتی پسند تیم بی نظیری بسته اند. اوضاع سن ایچ ساوه و فرش آرای مشهد هم خوب است و کراپ هم خودش را به عنوان یک مدعی مطرح کرده است. فکرمی‌کنم امسال لیگ جذابی داشته باشیم و بازی‌های دیدنی را مشاهده کنیم.
دروازه‌بان سابق تیم ملی فوتسال در مورد وضعیت این تیم در دو ماه مانده به فوتسال قهرمانی آسیا گفت: متاسفانه فوتسال به حال خودش رها شده است. وقتی محمد هاشم زاده مربی تیم ملی در بیتوجهی فدراسیون جدا می شود و مطالبات مربیان تیم ملی مدتهاست که پرداخت نشده، مربیان حق دارند که ناراحت باشند. مشخص نیست در فدراسیون فوتبال، فوتسال را می‌خواهند یا نه؟ دو ماه به بازی‌های فوتسال قهرمانی آسیا مانده و باید از تیم حمایت بیشتری شود. با توجه به وضعیت کرونا و اینکه کار سخت است باید حمایت بیشتری از تیم ملی فوتسال شود تا این رشته بتواند قهرمانی بیاورد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار