رافت: من هم مثل مادر آل‌کثیر اشک ریختم

پیشکسوت تیم پرسپولیس گفت: من وقتی خبر محرومیت آل‌کثیر را شنیدم واقعا شوکه شدم و واقعیتش من هم مثل مادر عیسی اشک ریختم چون این حکم عادلانه نبود.

پایان رافت ، در خصوص دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس ایران و النصر عربستان اظهار داشت: بازی واقعا غرورانگیز بود. مخصوصا بعد از تبانی که AFC با تیم سعودی کرد تا آل‌کثیر را محروم کنند. بازیکنان با غیرت و تلاش پا به میدان گذاشتند و نتیجه زحمات خود را گرفتند.
وی ادامه داد: وقتی خبر محرومیت آل‌کثیر را شنیدم واقعا شوکه شدم و واقعیتش من هم مثل مادر عیسی اشک ریختم چون این حکم واقعا ناعادلانه بود، اما خداراشکر بچه‌ها آنقدر خوب بازی کردند که موفق شدند این تیم را شکست دهند و راهی فینال شوند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: تا به حال تورنمنت به این شکل برگزار نشده بود و واقعا بازی‌ها سنگین بود. پرسپولیس در ۱۵ روز شش بازی سنگین انجام داد. خستگی در ساق پای بازیکنان کاملا دیده می‌شد اما کادرفنی با تعویض‌هایی که انجام داد سعی کرد تعادل را در تیم حفظ کند تا کار به ضربات پنالتی بکشد.

رافت در خصوص عملکرد مهدی عبدی هم عنوان کرد: به نظرم عملکرد عبدی فوق‌العاده بود. او بازیکنی است که در این مسابقات دو بازی انجام داد و دو گل به ثمر رساند. مشخص بود که در بازی از لحاظ روحی - روانی روی این بازیکن کار شده است و گل مهمی هم به ثمر رساند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم فدراسیون ما کاری کند تا آل‌کثیر بخشیده شود و بتواند در فینال حضور داشته باشد. بازیکنان جدید پرسپولیس همه خوب بودند و یارگیری به موقع این تیم باعث شد پرسپولیس با ترکیبی از بازیکنان قدیمی و جدید به مسابقات برود که همگی عالی ظاهر شدند. من این پیروزی را به تمام فوتبال‌دوستان تبریک می‌گویم و امیدوارم در فینال هم خوب ظاهر شویم و قهرمانی آسیا را به دست بیاوریم.
ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار