آموزش تلویزیونی برای کسانی که گوشی هوشمند ندارند

محسن حاج میرزایی گفت: برای کسانی که گوشی هوشمند ندارند و نیاز جدی برای آموزش دارند، آموزش تلویزیونی را در نظر گرفته ایم.

محسن حاج میرزایی وزیر آموزش و پرورش در دیدار با امام جمعه کرمان با اعلام اینکه شیوع ویروس کرونا مدارس ما را تحت تاثیر قرار داد، گفت: این بیماری باعث شد نیمه دوم پارسال تمام آموزش ما از طریق فضای مجازی انجام شود.
او گفت:ما توانستیم از طریق شبکه شاد آموزش به دانش آموزان را انجام دهیم.
حاجی میرزایی با اشاره به اینکه معلم سربازان عامل پیشرفت کشور هستند، بیان کرد:هرچه آموزش دقیق‌تر باشد آینده انقلاب محکم‌تر خواهد بود.
او گفت: بدلیل شرایط کرونا آموزش وپرورش تحت تاثیر قرار گرفته است ودر تمام دنیا آموزش‌ها این چنین ارائه می شود.
حاجی میرزایی افزود: طبق صلاح دید وزارت بهداشت قرار بر این شد که با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی مدارس حضوری ونیمه حضوری دایر شوند.
او تصریح کرد:برای کسانی که گوشی هوشمند ندارند ونیاز جدی برای آموزش دارند، آموزش تلویزیونی را در نظر گرفته ایم، بیش از ۲۰ ساعت در تمامی ساعات از شبکه سیما پخش آموزشی صورت می گیرد.
حاجی میرزایی با اشاره به این که همه ما تلاش می کنیم که کار آموزش با کمترین کاستی همراه باشد ،گفت: امیدواریم با فراهم کردن شرایط مناسب وخوب بتوانیم رسالت خود را به درستی انجام دهیم.
او با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری، گفت: مقام معظم رهبری تاکید بر نشست‌های گوناگون برای رسیدن به اصل اهداف آموزشی در حیطه آموزش وپرورش دارند.
حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمان در این دیدار با اعلام اینکه استان کرمان متعلق به شخصیت‌های بزرگی است ،گفت: آموزش و پرورش بزرگترین وزارت خونه کشور است و یک و دوم جمعیت کشور با شما ارتباط دارند.
امام جمعه کرمان با اشاره به این که همه ی افراد شاغل کشور باید در آموزش و پرورش تعلیم و تربیت شوند، افزود:آموزش و پرورش با همه ی ظرفیت های کشور در ارتباط است پس باید آدم‌های مهمی در این نهاد تربیت شوند تا پست‌های مهم کشور را در دست بگیرند.
او با اشاره به این که در برخی مناطق استان کرمان محرومان بسیاری وجود دارند و آموزش و پرورش باید به این نکته توجه کند ،تصریح کرد: خیلی از افرادی که در نهضت سواد آموزی کار می‌کنند تعیین تکلیف نشده اند امیداوریم در این سفر مشکل آن‌ها حل شود.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار