نظری جویباری: فکری به سرمربیگری آبی پوشان نزدیک‌تر است

عضو هیئت مدیره باشگاه نساجی مازندران درباره وضعیت محمود فکری برای هدایت استقلال توضیحاتی داد.

نظری جویباری عضو هیئت مدیره باشگاه نساجی مازندران اظهار کرد: محمود فکری و جواد نکونام جزو گزینه‌های سرمربیگری استقلال هستند. به نظرم فکری نسبت به سایر گزینه‌ها به استقلال نزدیک‌تر است. نام‌هایی مثل استراماچونی یا الکس نوری برای فریب هوادار است. آیا یک میلیون یورو در حساب باشگاه موجود است که به این مربیان بدهند؟ همچنین ۲ ماه دیگر پرونده شکایتی در فیفا باز می‌شود که باید برویم و جوابگو باشیم.
معاون اسبق باشگاه استقلال درباره شرایط این تیم بیان کرد: اتفاقاتی در ۴، ۵ سال گذشته در تیم استقلال رخ داده است که این موضوع باید کارشناسی شود. جلساتی با پیشکسوتان استقلال در چند روز گذشته داشتیم و به جمع بندی رسیدیم. به نظرم اتحادی وجود ندارد تا استقلال از این مخمصه رهایی یابد. تیم پرسپولیس با حضور در فینال آسیا نشاط در جامعه ایجاد کرد و استقلال هم همین قدر می‌تواند باعث شادابی مردم شود. متاسفانه هیچ دستی نیست که بخواهد به استقلال کمک کند. احساس می‌کنم دست‌هایی در کار است که استقلال مثل پرسپولیس قوی نشود. همان قدر که وزارت ورزش به بازی‌های پرسپولیس ملی نگاه می‌کند، اما مسابقات استقلال از نظرشان ملی محسوب نمی‌شود.

جایگاه استقلال و پرسپولیس از دیدگاه وزارت ورزش جدا است

او ادامه داد: استقلال به طور میانگین هر ۴ ماه یک مدیر و مربی داشته است. من اعتقاد ندارم که یک مدیر ورزشی باشد و معتقدم مدیرعامل باید توانمند باشد و بتواند تیمش را رهبری کند. بازیکنان پرسپولیس چند سال است که با کمک وزارت ورزش کنار هم بازی می‌کنند، اما هیچ وقت کمکی به استقلال نشد. جایگاه این ۲ تیم در دیدگاه وزارت ورزش جدا است. مدیرانی در استقلال به کار گرفته شدند که یک روز تجربه فوتبالی و مدیریت ورزشی ندارند و ساختار باشگاه را نمی‌شناسند.

سعادتمند بازیکن یک میلیاردی را ۸ میلیارد تومان خریداری کرد

نظری جویباری افزود: باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس قدمت چند ساله دارند و افرادی باید وارد این ۲ باشگاه شوند که یک مقدار ساختار باشگاه را بشناسند و با باشگاه داری آشنا باشند. مدیرعامل تیم نباید براساس صفحه هواداران در اینستاگرام تصمیم گیری کند. افرادی که مدیریت این ۲ باشگاه را قبول می‌کنند باید بدانند این ۲ تیم، میلیون‌ها طرفدار دارند. سعادتمند بیان کرد که آن قدر فشار آوردند که بازیکن یک میلیارد تومانی را ۸ میلیارد تومان خریداری کردم. مدیرعامل استقلال می‌تواند از مشاوره‌های تخصصی کمک بگیرد تا به موفقیت دست یابد.
معاون اسبق باشگاه استقلال درباره اینکه اعضای هیئت مدیره نظارتی بر عملکرد سعادتمند می‌کنند، گفت: مدیرعامل باشگاه استقلال با نظر مستقیم وزارت ورزش کار می‌کند و هیچ جای دنیا به این صورت نیست که اول مدیرعامل و بعد هیئت مدیره انتخاب کنند. همچنین در فوتبال کشورمان اول بازیکن را انتخاب می‌کنند و بعد سرمربی را برمی گزینند. همه این سلسله مراتب در استقلال رخ داده است. سعادتمند کم تجربه نشان داد، چرا که قبل از بازی حساس دربی پایتخت به ایتالیا رفت تا با استراماچونی مذاکره کند.
ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار