نوازی: رحمتی با هدف هدایت شهرخودرو را پذیرفته است

مربی تیم فوتبال شهرخودرو درباره حواشی حضور رحمتی در مشهد توضیحاتی را بیان کرد.

محمد نوازی مربی تیم فوتبال شهرخودرو مشهد در مورد عملکرد این تیم در لیگ قهرمانان آسیا گفت: در بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ به علت بسته بود پنجره نقل و انتقالاتی مانند تیم استقلال نتوانستیم از بازیکنان جدید خود استفاده کنیم و این موضوع کار را برای ما دشوار کرد. با اینکه نتوانستیم نتایج خوبی کسب کنیم، اما فوتبال خوبی بازی کردیم و این مسابقات برای کادر فنی و بازیکنان تجربه بسیار خوبی بود.
او در مورد شرایط تمرینات این تیم گفت: بعد از استراحت چند روزه تمرینات خودمان را در مشهد آغاز کردیم و امروز به تهران آمدیم تا ادامه روند آماده سازی را در ورزشگاه کارگران پیگیری کنیم. ۱۰ - ۱۲ روز در تهران می‌مانیم و چند بازی تدارکاتی انجام می‌دهیم تا نقاط ضعف و قوت خود را شناسایی کنیم. چند بازیکن جوان به تیم اضافه شده اند و با بالا بردن آمادگی جسمانی این افراد می‌توانیم عملکرد خوبی در فصل پیش رو داشته باشیم. شرایط تیم خوب است و امیدوارم با حمایت هواداران مشهدی بتوایم نتایج خوبی کسب کنیم و باعث خوشحالی آن‌ها شویم.
نوازی در مورد بازی‌های تدارکاتی شهرخودرو گفت: هنوز دقیقا مشخص نشده که با چه تیم‌هایی بازی تدارکاتی خواهیم داشت. تیم ملی جوانان به ما پیشنهاد شده، اما چون همین امروز به تهران رسیدیم نمی‌توانستیم بازی کنیم. احتمالا با تیم‌های فولاد خوزستان، ذوب آهن اصفهان و استقلال خوزستان بازی خواهیم کرد. برای ما حریف تفاوتی ندارد. هدف ما شناسایی نقاط ضعف و قوت است.
او در پاسخ به این سوال که آیا بی تجربه بودن رحمتی در مربیگری به ضرر او تمام خواهد شد گفت: مگر مربیانی که کار خود را از لیگ برتر آغاز کردند و حال در بزرگترین تیم‌ها نتیجه می‌گیرند با تجربه بودند. رحمتی با هدف پیشنهاد هدایت تیم شهرخودرو را پذیرفته است. حضور چندین ساله او درون دروازه به او کمک کرده تا بازیکنان را از عقب زیر نظر داشته باشد. او درک خوبی از شرایط فنی تیم دارد. رحمتی فقط روی صندلی مربیگری نشسته است. امسال نیز مانند سال قبل در لیگ مدعی خواهیم بود، اما شرایط را نیز باید در نظر گرفت. در کنار رحمتی خواهم بود و به دستورات او عمل خواهم کرد.
ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار