بهتر بود قلیان را در تهران می‌خریدند!

سرپرست استقلال می‌گوید قرار بود دو بازیکن خاطی این تیم به کمیته انضباطی دعوت شوند. 

بعد از بازگشت استقلال از قطر خبر رسید دو بازیکن استقلال در فرودگاه دوحه اقدام به خرید قلیان کردند که این ماجرا جنجال به پا کرد. آنها قلیان را در نایلون ماساژور تیم جا کردند. ماساژور هم به دکتر نوروزی گفت اگر در پرواز گیر دادند، قلیان متعلق به او نیست.

نوروزی هم به سعادتمند مدیرعامل وقت و او هم به نصرالله عبداللهی سرپرست تیم گفت که چه کاری است؟! لو رفتن ماجرا باعث شد تا دو بازیکن سر وقت ماساژور تیم بروند و اتفاقاتی رخ دهد. عبداللهی هم در تازه ترین گفت و گوی خود ماجرا را تائید می کند و می گوید: «می شد با تذکر این داستان خرید قلیان را جمع کرد. لحظه ای که یکسری اتفاقات افتاد من آنجا نبودم. رفتم بودم دنبال کار پاسپورت بچه ها. وقتی آمدم دیدم بله، این چیزها رخ داده.

جمع و جور کردیم و به تهران برگشتیم. گفتیم در تهران اینها خطا کردند، بروند کمیته انضباطی ولی دیدم همان شب آقای سعادتمند چنین حرف هایی زد.» او در واکنش به این سوال که آیا رفتار بازیکنان جای توجیه داشت، اضافه می کند: «همه جوره می شود توجیه کرد. هم ما می توانیم به ورزشکار بگوئیم این چه کاری است و هم او می تواند به عنوان مثال به ما بگوید قلیان را برای پدرم خریدم یا پیپ را سوغاتی برای پدرم گرفته ام. اما در کل وقتی ورزشکار می بیند چند نفر او را می بینند، بهتر است قلیان را در تهران بخرد!»

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار