بارش شش و نیم میلی‌متری باران در اردستان

رئیس اداره هواشناسی اردستان گفت: سیستم بارشی روز گذشته به صورت نقطه‌ای توانست شش و نیم میلی‌متر بارش را برای روستای نیسیان اردستان داشته باشد.

جواد رمضانپور در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا در اردستان، اظهار کرد: به دلیل سیستم جدیدی که روز گذشته روی شمال کشور مستقر شده بود و شرایط بارشی را برای البرز مرکزی و زاگرس مرکزی داشت به صورت نقطه‌ای توانست در روستای نیسیان اردستان حدود شش و نیم میلی‌متر بارش باران داشته باشد.

وی با بیان اینکه این شرایط برای امروز نیز پیش‌بینی می‌شود، افزود: در شهرستان اردستان کاهش تا 21 درجه را داشتیم و در مناطق کوهستانی این کاهش دما تا 14 درجه رسید.

رئیس اداره هواشناسی اردستان با بیان اینکه طی دو سه روز گذشته کاهش دما را در کل شهرستان داشتیم گفت: احتمال اینکه امروز بعد از ظهر در مناطق کوهستانی مجدد بارندگی نقطه‌ای تکرار شود وجود دارد. بارندگی‌های روز گذشته به صورت روان آب بوده و خسارت آن‌چنانی وارد نکرده است.

رمضانپور با بیان اینکه سال بارشی همچنان تا آخر شهریور ادامه دارد و تاکنون میزان بارندگی‌های سال زراعی بیش از 15.9 درصد نسبت به بلند مدت افزایش داشته است، گفت: پیش‌بینی می‌شود بارندگی‌ها در فصل پاییز به صورت نرمالِ بلند مدت باشد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار