برکناری آذری صحت ندارد

سخنگوی باشگاه ذوب‌آهن پیرامون خبرهای پیرامون کنار رفتن آذری از مدیرعاملی باشگاه ذوب‌آهن و تصمیم هیأت مدیره باشگاه برای انتخاب مدیرعامل جدید در اولین جلسه گفت: این موضوع صحت ندارد و هیأت مدیره نیز چنین قصدی ندارد.

احمد جمشیدی امروز در گفت‌وگو با فارس در اصفهان پیرامون خبرهای پیرامون کنار رفتن آذری از مدیرعاملی باشگاه ذوب‌آهن و تصمیم هیأت مدیره باشگاه برای انتخاب مدیرعامل جدید در اولین جلسه اظهار داشت: این موضوع صحت ندارد و هیأت مدیره نیز چنین قصدی ندارد.

سخنگوی باشگاه ذوب‌آهن در پاسخ به این سؤال که آیا سعید آذری گرین کارت آمریکا دارد و برای تمدید گرین کارتش باید 4 ماه در سال در آن کشور اقامت داشته باشد، نیز اظهار داشت: در جریان این موضوعات نیستم و این موضوع را باید از شخص سعید آذری سؤال کنید.

وی درباره عدم آمادگی ورزشگاه فولادشهر برای میزبانی هفته اول و دوم لیگ فوتبال بیان داشت: ورزشگاه فولادشهر مشکلی برای میزبانی از مسابقات لیگ برتر ندارد؛ تنها مشکل این ورزشگاه بحث گیت‌های ورودی و دوربین‌های مداربسته بود که موضوع دوربین‌ها توسط حراست کارخانه ذوب‌آهن در حال پیگیری است و برای گیت‌ها هم با یک شرکت قرارداد بسته شده که مقدمات آن تا روز یکشنبه فراهم خواهد شد.

جمشیدی تصریح کرد: قطعاً ورزشگاهی که میزبان مسابقات آسیایی بوده مشکلی برای میزبانی مسابقات لیگ نخواهد داشت، ضمن آنکه بازی ما در هفته اول با توجه به همه شرایط تماشاگر زیادی نخواهد داشت و حتی می‌توان آن را بدون تماشاگر برگزار کرد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار