علی‌نژاد: آینده هندبال را روشن می‌بینم/ نمی‌توان فعالیت‌های ورزشی را تعطیل کرد

معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان گفت: باید با کرونا زندگی کنیم چون تا مدت‌ها مهمان نا‌خوانده ماست و شدنی نیست که ورزش تعطیل شود.

مهدی علی‌نژاد در مراسم افتتاحیه سی و سومین دوره لیگ برتر هندبال گفت: یاد شهدا و شهید قاسم سلیمانی و پورجعفری و همه شهدایی که جانفشانی کردند را گرامی می‌داریم. در ایام شهادت امام حسن (ع)، امام حسین (ع) و رحلت پیامبر اکرم (ص) قرار داریم و ما امروز مفتخر به شیعه علی (ع) بودن و حرکت در مسیر حق هستیم.
وی افزود: در این شرایط سخت شیوع کرونا در کشور خوشحالیم که این امکان فراهم شد تا با مجوز وزارت بهداشت و ستاد ملی مبارزه با کرونا و با رعایت پروتکل‌های سختگیرانه امسال هم شاهد برگزاری مسابقات از جمله لیگ هندبال هستیم. برگزاری لیگ به تیم ملی کمک کند.
معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش گفت: لیگ به آمادگی ورزشکاران کمک می‌کند به علاوه ورزشکاران از حداقل فعالیت اقتصادی برخوردار می‌شوند و شور و نشاط را در رگ هر رشته تزریق می‌کند. امسال سال متفاوتی است و در شرایط طبیعی نیستیم ولی باید با کرونا زندگی کنیم چون تا مدت‌ها مهمان نا‌خوانده ماست و شدنی نیست که ورزش تعطیل شود اما در عین حال باید اداب رعایت شود تا جان ورزشکاران به خطر نیفتد.
علی‌نژاد تاکید کرد: از پاکدل و همکارانش که با جدیت کارها را پیگیری کردند تشکر می‌کنم. از تیم‌هایی هم که در این شرایط حضور پیدا کردند تشکر می‌کنم. در شرایط اقتصادی سختی هستیم و کرونا هم در جامعه وجود دارد اما تیم‌ها شرکت کردند.
وی در پایان گفت: هندبال در دقایق پایانی حضور در المپیک را از دست داد ولی با مدیریت پاکدل آینده این رشته را روشن می‌بینم و اتفاقات خوبی را خواهیم دید. میزبانی مسابقات جوانان آسیا در شیراز اتفاق خوبی است و هندبال ایران میزبان شایسته‌ای خواهد بود. برگزاری لیگ نیز یک آمادگی برای برگزاری این میزبانی در زمان شیوع کرونا است.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار