مصدومیت در لیگ قبلی، غیبت در فصل جدید/ کریمی قراردادی امضا نکرد

علیرضا کریمی بعد از جراحی سنگینی که روی رباط زانویش انجام داده، در لیگ برتر آزاد با تیمی قرارداد امضا نکرد و این روزها با سودای المپیک تمریناتش را پیگیری می‌کند.

علیرضا کریمی که فینال جهانی 2019 نورسلطان را مقابل جیدن کاکس آمریکایی برگزار کرد، سال گذشته در لیگ باشگاه‌های جهان از ناحیه رباط دچار پارگی شد که به دلیل پیش رو داشتن المپیک، با اینکه احتمال کشتی گرفتنش در این رقابت‌ها به دلیل این مصدومیت سنگین، خیلی ضعیف بود، بدون جراحی به تمرین ادامه داد تا اینکه شیوع ویروس کرونا، المپیک را یک سال به تعویق انداخت.
بعد از اعلام تصمیم کمیته بین المللی المپیک، علیرضا کریمی تن به جراحی رباط پاره زیر نظر دکتر کیهانی داد و با توجه به سنگین بودن این جراحی و نقاهت نسبتا طولانی آن، علیرضا کریمی، هنوز نتوانسته تمرین روی تشک را آغاز کند.

او همچنان تمرینات بدنسازی را پشت سر می‌گذارد و به همین دلیل با هیچ تیمی در لیگ برتر هم قرارداد نبست. اگر مسابقات جهانی 2020 صربستان نیز برگزار شود، کریمی قادر به کشتی گرفتن در این رقابت‌ها نخواهد بود.
دارنده یک مدال نقره و دو برنز جهان این روزها با سودای المپیک تمرینات بدنسازی‌اش را پشت سر می‌گذارد تا رفته رفته بتواند تمرین کشتی و مرور فن را نیز بعد از ماه‌ها از سر بگیرد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار