محمدی‌راد: فشردگی مسابقات یکی از دلایل انتقال کرونا در لیگ‌ والیبال است

سرمربی تیم‌ والیبال سپاهان اصفهان گفت: دلایل محتلفی برای انتقال کرونا وجود دارد که مشخص نیست، اما فشردگی بازی‌های لیگ یکی از دلایل انتقال این بیماری میان تیم‌ها بود.

رحمان محمدی‌راد ، درباره تعطیلی دو هفته‌ای مسابقات لیگ برتر والیبال توضیح داد: به هرحال تصمیمی است که بخاطر شرایط موجود از سوی فدراسیون گرفته شد. واقعا خیلی از تیم‌ها درگیر این ویروس شده بودند که جریان لیگ را تحت تاثیر قرار داد. هر هفته متاسفانه یک تیم نمی‌توانست به دلیل تعدا زیاد کرونایی‌ها مسابقه دهد که این موضوع جریان رقابت‌ها را بهم می‌ریخت.
او افزود: شدت کرونا و روند انتقالش خیلی زیاد شده بود که خود بازیکنان و مسافرت‌ها یک بخش از دلایل انتقال این ویروس بود. عملا همه لیگ در حال درگیر شدن بودند که فدراسیون این تصمیم را گرفت. به هر حال تصمیمی موقتی است که تیم‌ها می‌توانند پس از عادی شدن شرایط به روند معمول خود بازگردند.
سرمربی تیم سپاهان اصفهان درباره دلایل انتقال شدید این بیماری در لیگ برتر والیبال اظهار کرد: واقعیت این است که سخت می‌توان درباره دلایل انتقال این ویروس در لیگ صحبت کرد چون هنوز هم علم پزشکی نمی‌تواند با قطعیت درباره دلایل انتقالش صحبت کند. حتی آن زمان که اعضای تیم ما مبتلا شدند، هم اتاقی بنده درگیر نبود. واقعا نمی‌شود قطعا گفت که از کجا مبتلا می‌شویم، خیلی سخت است.
محمدی‌راد که طی هفته‌های گذشته به این ویروس مبتلا شده بود، ادامه داد: شاید خیلی از دوستانی که تجربه ندارند از نگهداری و جلوگیری صحبت کنند، اما واقعا متوجه نمی‌شویم که چگونه به این ویروس مبتلا شده‌ایم. نمی‌دانیم از زمین مسابقه است، از هواپیما بوده، از هتل است و یا ... اما بنده محکم می‌گویم که همه تیم‌ها در تلاش هستند و سعی می‌کنند که مانع انتقال این ویروس شوند اما سخت است.
او با بیان اینکه فشردگی مسابقات تنها یکی از دلایل انتقال شدید این ویروس در لیگ والیبال است، توضیح داد: ما قبل از بازی با قزوین این موضوع که فشردگی مسابقات اجازه تست دادن به تیم‌ها نمی‌دهد را به فدراسیون اعلام کرده و در موردش صحبت کردیم، اما واقعا فشردگی مسابقات تنها یکی از دلایل است. بعد از بازی ورامین واقعا هیچ بازیکن ما علائم خاصی نداشتند و حتی خود مسئولان آزمایشگاه می‌گفتند باید چند روز از زمانی که علائم بیماری را دارید بگذرد تا تست بگیریم.
محمدی‌راد گفت: تیم ما تا به اصفهان رسید خواهش کردیم که از ما تست گرفتند و متوجه این موضوع شدیم که بازیکنان مبتلا هستند. واقعا فشردگی مسابقات تنها یکی از دلایل است، اما دلایل متعددی دارد. البته اضافه شدن تیم‌ها در لیگ آن هم در این سال که شرایط خاصی دارد باعث ایجاد این فشردگی شد.
سرمربی سپاهان اصفهان درباره برنامه این تیم برای دو هفته تعطیلی پیش رو نیز گفت: واقعیت این است که با توجه به شرایط موجود در تیم، هفته اول را کاملا تعطیل کردیم و از شنبه هفته آینده تمرینات را شروع می کنیم.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار