زارع: اگر مسافر رقابت های جهانی شوم، خودم را ثابت می کنم

قهرمان کشتی زیر ۲۳ سال جهان گفت: در صورت اینکه کادر فنی به من اعتماد کند و مسافر رقابت های جهانی شوم خودم را ثابت می کنم.

امیر حسین زارع درباره اینکه اگر مسابقات جهانی برگزار شود، چقدر آماده حضور در این مسابقات است، گفت: چرا برای مسابقات جهانی آماده نباشم؟ اگر کادر فنی من را برای کشتی گرفتن انتخاب کند، سعی می‌کنم خود را ثابت کنم تا بتوانم خوش‌رنگ‌ترین مدال را برای مردم و خانواده‌ام کسب کنم.
وی درباره این سوال که آیا در این مدت تمرینات خود را پیگیری می کرده، اظهار داشت: در سطحی که آمادگی لازم را برای حضور در لیگ داشته باشم تمرین می‌کردیم اما نه آنچنان باید و شاید. هر تمرینی که در شهرستان انجام می شود، به اندازه تمرینات داخل اردو خوب و با برنامه نیست. امیدوارم هر چه زودتر اردوهای تیم ملی آغاز شود تا بتوانیم به اردو برگردیم و خوب تمرین کنیم.
آزاد کار سنگین وزن کشورمان در پاسخ به این سوال که تجربه شکست گنو پتریاشویلی قهرمان نامدار جهان را داشته و آیا آمادگی رویارویی با طاها آکگول را دارد گفت: طاها آکگل کشتی‌گیر بسیار بزرگ، قدرتمند و عنوان‌داری است. امیدوارم بتوانم کشتی در مقابل این کشتی گیر بزرگ را نیز تجربه کنم و با برنامه‌ریزی که مربیان برای من در نظر می‌گیرند، بتوانم کشتی خوبی با او بگیرم و پیروز میدان شوم تا دل مردم شاد شود. من به دنبال کسب تجربه هستم اما نه تجربه‌ای که با باخت به دست بیاید. دوست دارم خوب کشتی بگیرم و با تمام توان مدال طلای المپیک را به دست بیاورم.
وی درباره کشتی مقابل یداله محبی در لیگ و اینکه چرا پس از پیروزی، دست او را بالا گرفت عنوان کرد: یداله محبی کشتی‌گیر بزرگ و پیشکسوت من است، از من بزرگتر و با تجربه تر می باشد، شخصاً زمانی که در رده نوجوان کشتی می‌گرفتم، خیلی چیزها از او یاد گرفتم. کشتی رقابت روی تشک است، بیرون از تشک باید احترام همه را نگه داریم، خصوصاً من که از هم کوچکتر هستم. یداله محبی را بسیار دوست دارم، مسابقه یک سرش برد است و یک سرش باخت. دوست نداشتم از من ناراحت شود، دوست داشتم او را در آغوش بگیرم.
دارنده مدال نقره المپیک جوانان با بیان اینکه پس از ۷-۸ ماه تعطیلی، برگزاری لیگ مفید بود خاطرنشان کرد: جدا از مسئله مادی، لیگ کشتی به کشتی‌گیران کمک کرد تا به لحاظ فنی بتوانند محک بخورند، میدان بزرگی را تجربه کنند تا از مسابقات دور نشوند. دوست داشتم با رقبای خوب داخلی مثل یداله محبی کشتی بگیرم. از کادر فنی ایران مال تشکر می کنم که این فرصت را در اختیار من قرار داد تا بتوانم خود را ثابت کنم.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار