بابایی: ۱۲ تیم برای حضور در لیگ برتر تکواندو پیش‌ ثبت‌نام کردند

دبیر سازمان لیگ تکواندو گفت: با پایان مهلت ثبت‌نام، ۱۲ تیم برای حضور در لیگ برتر تکواندو مردان پیش ثبت نام کردند.

مصطفی بابایی ، در خصوص پایان مهلت تمدید پیش ثبت‌نام رقابت‌های لیگ‌های تکواندو و حضور تیم کن اظهار داشت: روز گذشته(یکشنبه-20 مهرماه) مهلت پیش ثبت‌نام به پایان رسید و تمام تیم‌های که قصد حضور در مسابقات را داشتند، ثبت‌نام کردند. تیم کن نیز ثبت‌نام خود را انجام داد.

وی در خصوص حل اختلافات این تیم با سازمان لیگ گفت: اختلافی وجود نداشت و نگرانی‌هایی از سوی مسئولان این تیم وجود داشت که هنوز نیز وجود دارد. ما بیشتر از دوستان نگران هستیم و اینگونه نیست که خدایی نکرده هدف فدراسیون تکواندو فقط برگزاری مسابقات باشد. نگرانی ما قطعا بیشتر از تیم‌ها است و تا شرایط اجازه ندهد مسابقات را برگزار نخواهیم کرد. رئیس و دبیر فدراسیون تکواندو نیز به این موضوع اذعان کردند که به شرطی که شرایط اجازه بدهد، مسابقات برگزار خواهد شد.
دبیر سازمان لیگ در خصوص تعداد تیم‌های لیگ برتر، تاکید کرد: 12 تیم اعلام آمادگی و پیش ثبت‌نام را انجام دادند، اما تا زمانی که ورودیه را پرداخت نکنند، حضور آنها قطعی نیست. فردا(سه‌شنبه) جلسه‌ای برگزار خواهد شد تا در خصوص راهکارهای برگزاری صحبت و در خصوص زمان و شرایط برگزاری، صحبت شود. این درست که قصد انجام تست PCR را داریم، اما همه چیز به شرایط جامعه بستگی دارد. اگر پیک کرونا رو به افزایش باشد، فدراسیون اصراری به برگزاری ندارد و باید شرایط نرمال باشد.

بابایی در خصوص تیم‌های جدید تصریح کرد: در حال حاضر خیلی زود است در خصوص تیم‌های جدید صحبت کنیم، اما فتح صدر البرز، آذربایجان غربی و دو، سه تیم دیگر برای حضور در لیگ برتر پیش ثبت‌نام کردند. برخی تیم‌ها در دو رده لیگ برتر و لیگ یک(نقش جهان) ثبت‌نام کردند. در رده نوجوانان پسر 23 و جام نقش جهان 11 تیم ثبت‌نام کردند، اما باید شرایط به تیم‌ها اعلام و واریز اولیه انجام شود تا تعداد دقیق تیم‌های لیگ برتر، نقش جهان، جام کوثر و نوجوانان چه تعداد خواهد بود.

وی در تعداد تیم‌های لیگ بانوان(جام کوثر) و نوجوانان دختران چه تعداد خواهد بود، افزود: اگر اشتباه نکنم 6 تیم در جام کوثر و 5 تیم در جام ایراندخت ثبت‌نام کردند که باز هم تعدادی تیم‌ مشترک هستند. با توجه به صحبت تمجید، رئیس سازمان لیگ مبنی بر عدم برگزاری مسابقات جام ایراندخت در فصل جاری، شاید تجمیع در این دو لیگ صورت بگیرد. در بخش نوجوانان دختران نیز فکر می‌کنم 11 تیم ثبت نام کردند.

دبیر سازمان لیگ در خصوص احتمال برگزاری مسابقات لیگ به صورت متمرکز در خارج از تهران گفت: هیچ چیزی را به صورت قطعی نمی‌توانیم اعلام کنیم. یکی از گزینه‌های ما مانند کشتی برگزاری مسابقات به صورت متمرکز است، اما باید ببینیم در جلسه فردا چه اتفاقی خواهد افتاد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار