اسدی: تنها کمک من به تراکتور، گل زدن است

مهاجم تیم فوتبال تراکتور گفت: تمام هدفم این است که با گل زدن برای تراکتور هواداران را خوشحال کنم و امیدوارم جواب اعتماد باشگاه و سرمربی را بدهم.

امین اسدی ، در خصوص پیوستن به تراکتور گفت: با تماس باشگاه در تمرینات حاضر شدم و بعد از دو سه جلسه حضور در تمرین تراکتور در نهایت قراردادم را امضا کردم. چند پیشنهاد دیگر هم داشتم ولی قطعا هیچ کدام از آنها جای تراکتور را نمی‌گرفت و خیلی خوشحالم که پیراهن این تیم را بر تن می‌کنم. امیدوارم با عملکرد خوبم جواب اعتماد باشگاه و منصوریان را بدهم.

وی ادامه داد: تمام هدف گل زدن و خوشحال کردن هواداران تراکتور است. تنها کمک من به تراکتور گل زدن است و امیدوارم در این زمینه بهترین عملکرد را داشته باشم و به تیمم کمک کنم. از اینکه قرار است در چنین تیم بزرگی بازی کنم، احساس خوبی دارم و امیدوارم بهترین عملکرد ممکن را داشته باشم.
اسدی در خصوص شرایط فنی تراکتور و عملکرد این تیم در فصل نقل و انتقالات عنوان کرد: خوشبختانه وضعیت تیم خوب است و بازیکنان خوبی در تراکتور حضور دارند. حضور سه کاپیتان تیم ملی خیلی به تراکتور کمک می‌کند، ضمن اینکه بازیکنان جوان و با انگیزه‌ای هم در تراکتور هستند که حرف‌های زیادی برای گفتن خواهند داشت.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار