اسلامی: تفکرات فاضلی شبیه فکری است

کریم اسلامی مهاجم تیم فوتبال نساجی قائمشهر گفت: پوشیدن پیراهن این تیم افتخار است و خوشحالم که قرار است در فصل جدید برای نساجی بازی کنم.

کریم اسلامی، درباره جدایی محمود فکری و اینکه آیا این موضوع تأثیر منفی در نساجی نخواهد داشت، گفت: محمودخان برای تیم ما زحمت کشید و باید از ایشان و همچنین از همکارانش تشکر کنم. فکری بعد از پیشنهاد استقلال از تیم ما جدا شد و در نهایت باشگاه وحید فاضلی را به‌عنوان سرمربی جدید انتخاب کرد. نکته مهم این است که تفکرات فاضلی شبیه تفکرات فکری است و این موضوع می‌تواند به سود تیم ما باشد.

وی ادامه داد: بازیکنان نساجی با نظر فکری به این تیم آمدند و قطعاً این مربی با فاضلی هم در مورد جذب نفرات جدید مشورت کرده است. از طرفی فاضلی روی تیم شناخت دارد و امیدوارم با این مربی نتایج خوبی در لیگ برتر بگیریم. از هواداران متعصب نساجی هم می‌خواهم که از بازیکنان و اعضای کادر فنی حمایت کنند تا بتوانیم امسال آنها را خوشحال کنیم. تمام هدف ما گرفتن نتایج خوب و خوشحال کردن هواداران نساجی است.
اسلامی درباره پیوستنش به نساجی تصریح کرد: خوشحالم که در تیم شهرم هستم. من تا به حال در سطح حرفه‌ای در فوتبال مازندران بازی نکرده‌ام. البته چند بار هم پیشنهاد داشتم که قسمت نشد برای تیم‌های شهرم بازی کنم. پوشیدن پیراهن نساجی افتخار است و امیدوارم در این تیم بهترین عملکرد را داشته باشم.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار