پاشازاده: استقلال اتحاد و انضباط نیاز دارد

کاپیتان پیشین استقلال با بیان اینکه نباید در امور داخلی این تیم از بیرون دخالت شود، گفت: استقلال سال‌های سختی را پشت سر گذاشته است و به دشواری می‌توان این تیم را به ساحل آرامش رساند.

قبل از نهایی شدن حضور محمود فکری روی نیمکت آبی پوشان به عنوان سرمربی، این تیم یک گزینه بسیار جدی دیگر برای سرمربیگری به اسم مهدی پاشازاده هم داشت. پاشازاده هم نسل فکری در فوتبال، اما با قدری سابقه بیشتر از او در استقلال است چرا که فوتبالش را از جوانان این تیم آغاز کرد و در سن ۱۷ سالگی در ترکیب بزرگسالان به میدان رفت.
وی که یکی از ستاره‌های تیم ملی ایران در جام جهانی ۹۸ فرانسه بود و یکی از اولین لژیونر‌های فوتبال ایران در دهه هفتاد که استقلال را به مقصد بایر لورکوزن ترک کرد. پاشازاده همچنین یکی از معدود مربیان لژیونر ایرانی است که در اروپا نیز سابقه هدایت یک تیم در بالاترین سطح فوتبال را داشته است.
پاشازاده ابتدا با اشاره به انتخاب محمود فکری به عنوان سرمربی آبی پوشان اظهار داشت: به فکری تبریک می‌گویم و برای او و تیم استقلال آرزوی موفقیت می‌کنم. فکری قدم در راه دشواری گذاشته و باید همه تمرکزش را برای موفقیت این تیم معطوف کند.
وی افزود: استقلال سال‌های سختی را پشت سر گذاشته است و به دشواری می‌توان این تیم را به ساحل آرامش رساند. برای موفقیت آن باید انضباط و همدلی ایجاد کرد. باید امکانات سخت افزاری و مالی را در کنار هم داشت. هیأت مدیره باید پشت مدیرعامل و مدیرعامل باید پشت سرمربی باشد. هیچ یک از ارکان از حلقه اتحاد خارج نشوند و از همه مهمتر نباید در امور داخلی این تیم از بیرون دخالت شود.
کاپیتان پیشین آبی پوشان گفت: یکی از کار‌هایی که فکری باید در اولویت قرار دهد، خشکاندن ریشه بازیکن سالاری است. نمی‌گویم الان در این تیم بازیکن سالاری وجود دارد، اما این را می‌گویم که نباید اجازه داد چنین پدیده‌ای در تیم شکل گیرد. بازیکن سالاری می‌تواند یک آفت بسیار بزرگ و جدی برای هر تیمی از جمله استقلال باشد.
پیشکسوت استقلال تصریح کرد: امسال کار دشوارتر از همیشه است، چون انتظار هوادار از این تیم بالاتر است. هواداران ما سالهاست جام قهرمانی در لیگ برتر را ندیده‌اند و برای همین انتظار بالایی از تیم این فصل خود دارند. همه ارکان باشگاه از بالاترین رکن مدیریتی و هیأت مدیره تا بازیکنان، کادر فنی، تیم پزشکی و تدارکاتی و ... باید تلاش کنند تا این هوادار مظلوم را به آنچه که حقشان است برسانند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار