فعالیت 4 هزار سازمان مردم نهاد در اصفهان

مدیرکل امور اجتماعی استانداری اصفهان گفت: در کشور 17 هزار تشکل و سازمان مردم نهاد داریم، همچنین قریب به 4 هزار تشکل و سازمان مردم نهاد هم در استان اصفهان داریم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سید محسن سجاد صبح امروز با حضور در نودمین جلسه علنی شورای شهر اصفهان اظهار کرد: تشکل‌ها و مشارکت‌های اجتماعی زبده همه ادیان هستند، سازمان‌های مردم نهاد در کشورهایی که داعیه دموکراسی یا به تعبیر ما مردم‌سالاری دینی دارند کمک حال دولت و پل ارتباطی بین مردم و دولت هستند.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری اصفهان افزود: در کشور 17 هزار تشکل و سازمان مردم نهاد داریم، البته گرفتن آمار از این تشکل‌ها به دلیل سیال بودن کار سختی است، همچنین قریب به 4 هزار تشکل و سازمان مردم نهاد هم در استان اصفهان داریم.

وی با اشاره به اینکه سازمان‌های مردم نهاد فعالیت‌های دامنه داری را به جامعه ارائه می‌دهند، گفت: کمیت کار مهم نیست بلکه کیفیت کار اهمیت دارد، سازمان‌مند بودن تشکل‌ها و سمن‌ها اهمیت دارد که طبق قانون کشوری و استانی عمل کنند، در این راستا با تعامل خوبی که با حوزه معاونت اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان داشتیم، 4 دفتر تسهیل گری را ایجاد کردیم، همچنین قرار است 4 دفتر تسهیل گری دیگر را نیز در مناطقی که آسیب‌های اجتماعی ظهور و بروز بیشتری دارد افتتاح کنیم.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار