حضور ۱۰۹ داوطلب المپیاد دانشجویی کشور در دانشگاه اصفهان

رییس ستاد آزمون های دانشگاه اصفهان گفت: مرحله نهایی بیست و پنجمین المپیاد علمی دانشجویی کشور روز جمعه ۲۵ مهر ماه همزمان با سراسر کشور در دانشگاه اصفهان برگزار می شود.

محمدرضا ایروانی در گفت و گو با ایسنا با اعلام این خبر، اظهار کرد: مرحله نهایی بیست و پنجمین المپیاد علمی دانشجویی کشور روز جمعه ۲۵ مهر ماه با حضور یک هزار و ۶۷۷ دانشجو در دانشگاه‌های مناطق ۱۰ گانه کشور برگزار می شود که دانشگاه اصفهان نیز با ۱۰۹ شرکت کننده یکی از میزبان های برگزاری این المپیاد دانشجویی است.
وی با بیان اینکه این آزمون در ۲۲ رشته مختلف برگزار می شود، افزود: برنامه زمان‌بندی آزمون ها در سایت واحد المپیاد به آدرس http://Olympiad.sanjesh.org قابل دریافت است. آزمون‌ها به صورت تشریحی و همه ۲۲ رشته در روز جمعه ۲۵ مهر از ساعت ۸ صبح تا ۱۸ بعدازظهر برگزار می شود.
نماینده تام الاختیار سازمان سنجش آموزش کشور در برگزاری آزمون در اصفهان با بیان اینکه کارت ورود به جلسه آزمون های المپیاد از سه‌شنبه ۲۲ مهر در سایت سازمان سنجش قابل دریافت است، به داوطلبان توصیه کرد که می توانند بر اساس رشته امتحانی و کد ملی یا شماره پرونده و کد ملی کارت خود را از طریق سایت سازمان سنجش دریافت کنند. داوطلبان تا پنجشنبه ۲۴ مهر ماه ۱۳۹۹ فرصت دارند کارت خود را پرینت کنند.
ایروانی با اشاره به شیوع ویروس کرونا و تصمیم گیری جدید برای برگزاری این المپیاد دانشجویی اظهار کرد: المپیاد دانشجویی هر سال به صورت متمرکز در تهران برگزار می شد که امسال به دلیل شیوع این بیماری علاوه بر تهران ۱۰ مرکز استانی نیز مجری برگزاری این المپیاد هستند.
وی افزود: دانشجویان در زمان آزمون کارشناسی ارشد علاقه مندی خود برای شرکت در المپیاد دانشجویی را اعلام کرده و افرادی که نمره حد نصاب را کسب کرده اند، اکنون در مرحه نهایی این آزمون با هم به رقابت می پردازند.
نماینده تام الاختیار سازمان سنجش آموزش کشور در برگزاری آزمون در اصفهان با اشاره به شیوع کرونا، رعایت پروتکل های بهداشتی را الزامی اعلام کرد و گفت: پوشاندن بینی و دهان با ماسک در قبل، حین و بعد از آزمون در محیط دانشگاه الزامی است. پذیرایی ناهار و میان وعده به دانشجویان با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی انجام می‌شود. همراهان دانشجو همانند پدر، مادر، همسر و..... اجازه ورود به داخل دانشگاه را نخواهند داشت و امکاناتی برای پذیرایی و اسکان آنها وجود ندارد.
ایروانی با تاکید براینکه همراه داشتن کارت ملی و کارت ورود به جلسه آزمون برای شرکت در المپیاد الزامی است، خاطرنشان کرد: به همراه داشتن وسایل اضافی ممنوع است.
وی همچنین از مراحل اولیه ثبت نام آزمون استخدامی ذوب آهن اصفهان خبر داد و گفت: در حال ثبت نام این آزمون هستیم که اواخر آبان ماه قرار است برگزار شود.
بنابر اعلام سازمان سنجش کشور، بیست و پنجمین المپیاد علمی دانشجویی کشور در رشته های الهیات و معارف اسلامی، آمار، حقوق، روانشناسی، ریاضی، زبان وادبیات فارسی، زیست شناسی، سلولهای بنیادی و مهندسی بافت، شیمی، طراحی صنعتی، علوم اقتصادی، علوم تربیتی، علوم جغرافیایی، علوم زمین، فیزیک، مهندسی برق، مهندسی شیمی، مهندسی صنایع، مهندسی عمران، مهندسی کامپیوتر، مهندسی کشاورزی (زراعت واصلاح نباتات)، مهندسی مکانیک، مهندسی مواد و متالورژی روز جمعه ۲۵ مهر ماه ۹۹ با حضور یک هزار و ۶۷۷ دانشجو در دانشگاه‌های مناطق ۱۰ گانه شامل پردیس فنی و مهندسی شهید عباسپور دانشگاه شهید بهشتی، دانشگاه مازندران، دانشگاه تبریز، دانشگاه بوعلی سینا همدان، دانشگاه رازی کرمانشاه، دانشگاه اصفهان، دانشگاه شیراز، دانشگاه شهید باهنر کرمان، دانشگاه فردوسی مشهد و دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار می شود.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار