معتمدی: با انتخاب صیامی، امید به دو و میدانی بازگشت

عضو تیم ملی دو و میدانی گفت: انتخاب صیامی به عنوان رئیس جدید فدراسیون دو و میدانی باعث افزایش انگیزه ورزشکاران می‌شود.

محمد معتمدی عضو تیم ملی دو و میدانی ، اظهار کرد: با انتخاب هاشم صیامی به عنوان رئیس جدید فدراسیون دو و میدانی مطمئن هستم ورزشکاران این رشته ورزشی با انگیزه‌تر از قبل به تمرینات خود ادامه خواهند داد. همچنین بهترین نتایجم را در زمانی که صیامی عهده‌دار دبیری فدراسیون بود کسب کردم.
او ادامه داد: جا دارد از زحمات مجید کیهانی رئیس فدراسیون دو و میدانی سابق نهایت تشکر و قدردانی را داشته باشم، زیرا او کمک‌های فراوانی به من کرد و برای بهبود سریع‌تر زانوی آسیب دیده‌ام مرا به آکادمی ملی المپیک فرستاد. همچنین من با حمایت مربی‌ام و علیرضا رنجبر، مربی بدنسازم توانستم رکورد‌های خوبی را به ثبت برسانم و آن‌ها را سربلند کنم.

هدفم ارتقای رکورد ملی در دو و میدانی است

معتمدی درباره شرایط تمرینی اش اظهار کرد: خوشبختانه وضعیت تمرینی خوبی داریم و از همه نظر امکانات تمرین برای ما مهیا است. البته تجهیزات ماده پرش با نیزه ضعیف است، اما امید عباس نیک (مربی ام) توانسته برای من بهترین شرایط را فراهم کند، به نحوی که با مربیگری و علم به روز او می‌توانم در مسابقات بین‌المللی و رده‌های بالاتر شرکت و به طبع آن نتایج قابل توجهی را کسب کنم. خیلی خوشحالم که توانستم برای نخستین بار از مانع ۴.۸۰ متری عبور کنم، هر چند که من به این رکورد قانع نیستم و تمام هدف گذاری ام ارتقای رکورد ملی در این رشته ورزشی است.
او افزود: من با وجود حضور در رده سنی جوانان، اما هیچ ترسی از رقابت با ورزشکاران مطرح و نامدار این رشته ورزشی ندارم. همچنین بعد از دوری ۲ ساله از مسابقات دو و میدانی به دلیل مصدومیت توانستم با کمک دکتر اردیبهشت و مربی خودم سریع‌تر به تمرینات تخصصی و مسابقات باز گردم. به هر حال بازگشت مقتدرانه به مسابقات داشتم و در هر ۳ مرحله لیگ دو و میدانی مدال طلا را به دست آوردم و به قول پیشکسوتان فهیم دو و میدانی، ستاره این دوره از مسابقات در رشته پرش با نیزه شدم.
ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار