استمرار هوای غبارآلود در اصفهان تا هفته آینده

کارشناس اداره پیش‌بینی هواشناسی گفت: پایداری جو تا اواسط هفته پیش رو در سطح استان اصفهان ادامه خواهد داشت و شرایط برای غبار صبحگاهی و کاهش موقت کیفیت هوا فراهم است.

حجت‌الله علی عسگریان در گفت وگو با ایمنا، اظهار کرد: نقشه‌های هواشناسی بیانگر جوی پایدار در سطح استان اصفهان است و امروز آسمان بسیاری از مناطق صاف تا کمی ابری و در نیمه غربی استان افزایش ابر و گاهی وزش باد پیش‌بینی می‌شود.
وی با بیان اینکه غبار صبحگاهی و کاهش موقت کیفیت هوا در مناطق مرکزی اصفهان دور از انتظار نیست، افزود: شرایط پایداری جو تا اواسط هفته پیش رو در استان اصفهان حاکم خواهد بود و پدیده آب و هوایی خاصی در این مدت شاهد نخواهیم بود.
علی عسگریان با بیان اینکه دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده تغییر محسوسی ندارد، گفت: بیشینه دما در کلانشهر اصفهان امروز به ۲۵ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و کمینه دما صبح فردا به سه درجه سانتی‌گراد بالای صفر می‌رسد.
کارشناس اداره پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان اضافه کرد: در این بازه چوپانان با دمای ۲۹ درجه سانتی گراد بالای صفر و بوئین و میاندشت با دمای ۲ درجه سانتی‌گراد زیر صفر به ترتیب گرم‌ترین و سردترین مناطق استان پیش‌بینی می‌شود.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار