افزایش قیمت گوشت مرغ در اصفهان مورد تایید نیست

معاون بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت اصفهان گفت : قیمت مصوب برای هر کیلوگرم مرغ ۱۸ هزار و ۷۵۰ تومان است و افزایش قیمت‌های چند روز اخیر مورد تایید ما نیست.

اسماعیل نادری روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه تشکل‌های مربوطه و تولید کننده گوشت مرغ متعهد به کنترل قیمت شدند، اضافه کرد: امروز در جلسه تنظیم بازار اصفهان این موضوع بررسی می‌شود.
وی درباره روغن نیز با تاکید بر اینکه هیچ کمبودی در این زمینه در بازار اصفهان وجود ندارد، گفت: دانه‌های روغنی با ارز ترجیحی وارد کشور می‌شود و در چند روز اخیر مشکلاتی درباره ظروف حلبی ایجاد شد که در حال پیگیری و برطرف شدن است.
وی با اشاره به اینکه ستاد تنظیم بازار و سازمان صنعت، معدن و تجارت اصفهان از هفته گذشته به این موضوع ورود پیدا کرد، افزود: در تلاش برای وارد کردن روغن با ظرف‌های مختلف به بازار هستیم تا زمانیکه مشکل ظروف حلبی برطرف شود.
نادری با بیان اینکه افزایش قیمت رسمی برای ماده خوراکی روغن نداشتیم، خاطرنشان کرد: اما ممکن است هزینه‌های مترتب بر کالا مانند ظرف افزایش یافته باشد.
۲ هزار و ۴۰۰ واحد مرغداری شامل یکهزار و ۹۵۰ واحد گوشتی و ۴۵۰ واحد تخمگذار و مرغ مادر در استان اصفهان و ۲۰ کشتارگاه صنعتی مرغ در این استان فعالیت دارند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار