اولین پرواز بازگشت زائران خانه خدا با ۲۳۳ مسافر وارد فرودگاه اصفهان می‌شود

مدیرکل حج و زیارت استان اصفهان گفت:اولین پرواز بازگشت زائران خانه خدا صبح دوشنبه اولین پرواز با ۲۳۳ مسافر به فرودگاه اصفهان به زمین می‌نشیند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،غلامعلی زاهدی مدیرکل حج و زیارت استان اصفهان با اشاره به بازگشت زائران خانه خدا به اصفهان، اظهار داشت: صبح دوشنبه اولین پرواز با ۲۳۳ مسافر به فرودگاه اصفهان به زمین می‌نشیند.

او افزود: ورود زائران از ۲۸ مرداد تا ۳۱ شهریور ماه ادامه دارد و سپس بعد از یک وقفه دو هفته‌ای بقیه کاروان‌های مدینه قبل به اصفهان برمی‌گردند.

مدیرکل حج و زیارت استان اصفهان با بیان اینکه ورود زائران در هر دو مرحله از ۲۸ مرداد تا ۳۱ شهریور انجام می‌گیرد، گفت: این زائران در مجموع ۳۲ پرواز وارد فرودگاه اصفهان می‌شوند.

او تصریح کرد: سال جاری تعداد ۶ هزار و ۷۹۵ نفر زائر از اصفهان برای برگزاری مناسک حج راهی عربستان شدند که متاسفانه یک نفر از زائران به علت ایست قلبی در مدینه فوت کرد که با رضایت خانواده‌اش در مدینه به خاک سپرده شد و حال بقیه زائران خوب گزارش شده است.

زاهدی ادامه داد: خوشبختانه زائران اصفهانی در سلامت کامل هستند و هیچ پروازی زودتر از موعد برای زائران بیمار اصفهانی نداریم.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار