شورای سیاست‌گذاری جشنواره فیلم کودک در اصفهان تشکیل می‌شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان با اشاره به تشکیل شورای سیاست‌گذاری جشنواره کودک در اصفهان گفت: بودجه جشنواره کودک به دلیل اینکه این جشنواره اقدامی مشترک میان تهران و اصفهان است بین وزارت خانه و اداره کل ارشاد اصفهان تقسیم شده است.

شورای سیاست‌گذاری جشنواره فیلم کودک در اصفهان تشکیل می‌شود

حجت‌الاسلام حبیب‌رضا ارزانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان درباره برگزاری جشنواره کودک و بودجه آن در اصفهان اظهار داشت: جشنواره کودک کار مشترکی است که میان اداره کل ارشاد اصفهان و وزارت خانه فرهنگ و ارشاد اسلامی صورت گرفته و از نظر بودجه نیز بر همین اساس تقسیم‌بندی می‌شود.
وی افزود: از سوی وزارت خانه باید فیلم‌هایی که قرار است تولید شود و یا تولید شده مورد حمایت قرار گیرد و اینگونه کارها به دلیل کشوری بودن فیلم‌ها در تهران صورت می‌گیرد البته ما در استان نیز حمایت‌هایی از جشنواره در دستور کار خود قرار داده‌ایم.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان خاطرنشان کرد: در هر صورت میزبانی این جشنواره با اصفهان است و اغلب هماهنگی‌ها نیز باید از اصفهان صورت گیرد که در این راستا قرار است تا شورای سیاست‌گذاری جشنواره کودک در اصفهان تشکیل شود که در آن اعضای تهران، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان و شهرداری اصفهان در ان حضور دارند.
وی تصریح کرد: به طور قطع شهرداری اصفهان نقش بسیار مهمی را در کارهای اجرایی آن دارد به همین دلیل با تشکیل این شورای سیاست‌گذاری نقش‌های اداره کل و شهرداری تبیین می‌شود تا تقسیم بندی به بهترین نحو صورت پذیرد و فضا سازی شهری برای جشنواره به خوبی انجام گیرد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار