افزایش انضباط شهری در آستانه جشنواره سی و دوم

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان گفت: در آستانه برگزاری سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان، انضباط شهری در اصفهان با اتخاذ تدابیر ویژه افزایش پیدا خواهد کرد.

حسن محمدحسینی در گفت و گو با ایمنا اظهار کرد: باتوجه به اینکه «باغ غدیر» محل برگزاری آیین افتتاحیه سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان است، کنترل محوطه این مکان و برقراری انضباط شهری با فعالیت‌های نیروهای مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: در تمامی میادین و خیابان‌ها، مسیرهای حاشیه رودخانه زاینده‌رود و اماکن تاریخی همچنین مراکز تفریحی شهر طرح‌های ویژه‌ای اجرا خواهد شد تا اصفهان بتواند میزبان خوبی برای مسافران و میهمانان جشنواره باشد.

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان ادامه داد: حدود ۶۰۰ نفر نیرو در اداره کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان، مناطق و بخش ناژوان مشغول به فعالیت هستند که عملکرد آنها به صورت روزانه بررسی و نظارت می‌شود.

وی با بیان اینکه نظم و انضباط، نوع برخورد و رفتار نیروهای این اداره با شهروندان از سوی بازرسان تحلیل و بررسی می‌شود، گفت: کارکنان خط مقدم و رکن مهم اداره کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری هستند؛ از این رو سعی شده با برگزاری کلاس‌های آموزشی و گفت‌وگو با برخی کارمندان، تغییراتی را برای هرچه بهتر کردن عملکرد نیروها آنان در خصوص رفع تخلفات شهری اعمال کنیم.

محمدحسینی گفت: در مناطق و بخش‌های مختلف اداره پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان، ناظران و بازرسانی به صورت محسوس و نامحسوس نوع فعالیت این افراد را رصد می‌کنند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار