بسحاق: دور جدید تمرینات تیم ملی تکواندو را شروع می‌کنیم

مربی تیم ملی تکواندو کشورمان درباره نحوه تمرینات ملی پوشان توضیحاتی را بیان کرد.

علی محمد بسحاق مربی تیم ملی تکواندو درباره تعطیلی اردوی تیم ملی بیان کرد: تمرینات تیم ملی از ۲۳ اسفند به دلیل شیوع ویروس کرونا تعطیل شد و نفرات المپیکی ۶ ماه با برنامه‌های کادر فنی در شهرستان محل سکونت خود تمرینات بدنسازی و فنی را انجام دادند. در نهایت پانزدهم شهریور ماه با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و انجام تست کرونا، آرمین هادی پور، میرهاشم حسینی، سجاد مردانی و امیرمحمد بخشی به اردوی تیم ملی اضافه شدند.

با ۶ بازیکن اردوی تیم ملی را شروع می کنیم

او ادامه داد: دور دوم تمرينات ۲۸ مهرماه با حضور ۶ تکواندوکار و اضافه شدن عرفان ناظمی و سروش احمدی به ۴ نفر قبلی، جهت حضور در المپیک توکیو آغاز خواهد شد. در دور اول سعی کردیم تا روی آمادگی جسمانی بازیکنان کار کنیم و بیشتر تمرکز ما روی بخش‌های بدنسازی، استقامتی، قلبی و عروقی و عضلانی بود. البته روی اصلاح تکنیک ملی پوشان هم کار کردیم.

قصد داریم در تیم فتح البرز ۵۰ درصد بازیکنان مورد نظر خود را جذب کنیم

بسحاق درباره حضور خود در تیم فتح البرز که سال گذشته در بخش بانوان توانسته بود عنوان قهرمانی لیگ را به خود اختصاص دهد، عنوان کرد: قرار است امسال در تمامی رده‌های سنی در ۲ بخش پسر و دختر این تیم فعالیت کند. در بخش آقایان در حال رایزنی هستیم تا بتوانیم حداقل پنجاه درصد بازیکنان مورد نظر خود را جذب کنیم تا در لیگ برتر حاضر شویم. به نظر می‌رسد امسال مسابقات لیگ به صورت متمرکز و سه دور برگزار خواهد شد.

بهتر است مسابقات لیگ با فاصله یک ماه برگزار شود

مدیر کمیته فنی تیم فتح البرز در ادامه بیان کرد: تیم فتح را تیمی بسیار کاربلد و حرفه ای می‌بینم و در صورتی که این تیم در رده آقایان فعالیت خود را آغاز کند، به عنوان سرمربی در خدمت این باشگاه خواهم بود. شخصا علاقه دارم تا با رعایت تمامی شیوه نامه‌های بهداشتی لیگ به صورت متمرکز در یک دور رفت و هر هفته سه بازی با فاصله یک ماه برگزار شود. در لیگ دسته یک هم پیشنهاد می‌دهم این مسابقات به صورت تیم به تیم و به سبک جام جهانی برگزار شود.
او ادامه داد: تیم‌ها برای حضور در مسابقات باید شیوه نامه‌های فدراسیون را به خوبی اجرا کنند. به همین منظور تیم ما با یک متخصص بیماری‌های عفونی رایزنی‌های لازم را انجام داده است تا در مدت برگزاری لیگ، مباحث را به صورت دقیق در باشگاه اجرا کند.

درصدی از قرارداد بازیکنان به حساب مربیان سازنده واریز می‌شود

بسحاق بیان کرد: باشگاه ما طی رایزنی با شریفی، هادی ساعی و نیک سرشت در اقدامی ارزنده درصدی از هر قراردادی که بین بازیکنان و باشگاه با توافق طرفین تنظیم می‌شود را به حساب مربیان آموزش دهنده به عنوان قدردانی از آنها واریز می کند. از طرفی باشگاه ما تلاش کرده است تا استعداد‌های استان البرز را فراموش نکند و از بیمه‌های مختلف مانند حوادث و تکمیلی قهرمانان برای حمایت از بازیکنان و مربیان استفاده کند.
ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار