اصفهانیان: حقوق نمی‌گیرم و کارم اجرایی نیست

سرپرست کمیته داوران درباره بازگشت به این سمت صحبت کرد.

فریدون اصفهانیان ، سرپرست کمیته داوران در گفت و گو با رادیو درباره بازگشت به کمیته داوران فدراسیون فوتبال اظهار داشت: عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال هستم و ۷ سال در کمیته داوران بودم. مسائلی پیش آمد که گفتم استراحتی کنم، به هر حال سرباز مملکت هستم و هر جایی نیاز باشد باید کمک کنم.
او در خصوص انتقاد‌هایی که به بازگشت او مبنی بر بازنشستگی اش می‌شود، گفت: خیلی از پیشکسوتان، رؤسای کمیته‌های داوران و حتی داوران عزیزمان به من پیامک دادند و تبریک گفتند. حالا چند نفر مخالف بودند و انتقاد‌هایی کردند.
اصفهانیان گفت: به مجلس گفتم که اگر کارم اجرایی حساب می‌شود کناره‌گیری کنم. طبق بررسی که انجام شد کار من اجرایی نبود. ما نه حقوق می‌گیرم و نه اتاقی داریم. مثل هیئت رئیسه فدراسیون جلسات ما هم به صورت ماهیانه یا ۲ ماه یک بار برگزار می‌شود تا سیاست گذاری‌ها و برنامه‌ریزی‌ها را انجام دهیم. کار اجرایی را دپارتمان کمیته داوران یعنی دبیر کمیته داوران انجام می‌دهد.
سرپرست کمیته داوران افزود: کار‌ها را دبیر کل فدراسیون انجام می‌دهد. برنامه‌ریزی و هدف گذاری و سیاست گذاری را هیئت رئیسه انجام می‌دهد. رئیس فدراسیون حیدر بهاروند است و به دبیر کل اعلام می‌شود و او کار‌ها را انجام می‌دهد.
وی در مورد قرار دادن نام علیرضا فغانی در لیست بین‌المللی داوران فوتبال ایران گفت: ما فغانی را سال گذشته معرفی کردیم و اینکه بیان کردند او از لیست خارج شده درست نیست. فغانی در لیست حضور دارد.
اصفهانیان در خصوص اینکه آیا انجام تست کرونا بر عهده داوران قرار داده شده، عنوان کرد: اصلا چنین چیزی نیست. با نبی هم صحبت کردم و گفت نباید چنین چیزی باشد که ما تعهد نداریم، اصلا چنین چیزی امکان پذیر نیست.
ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار