کولیبالی مشکلی برای تمدید قرارداد با سپاهان ندارد

سرپرست تیم فوتبال سپاهان درباره تمدید قرارداد با بازیکنانی همچون حاج‌صفی، کولیبالی، رسول نویدیکا و حسین پاپی گفت: احسان حاج‌صفی در صورت حضور در ایران در سپاهان بازی می‌کند و سایر بازیکنان یاد شده مشکلی برای تمدید قرارداد ندارند.

کولیبالی مشکلی برای تمدید قرارداد با سپاهان ندارد

مهدی اخوان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان درباره آخرین وضعیت تیم سپاهان در فصل نقل و انتقالات اظهار داشت: بعد از ظهر دیروز ساسان انصاری مهاجم گلزن فصل گذشته فولاد خوزستان را با قراردادی 2 ساله به خدمت گرفتیم و مذاکراتمان با سایر گزینه‌ها ادامه دارد.
وی درباره مذاکرات باشگاه سپاهان با محمد دانشگر هافبک نفت تهران برای پیوستن به این تیم تصریح کرد: در حال مذاکره با این بازیکن هستیم و در عین حال مذاکرات خود را با یک بازیکن در پست دفاع کناری ادامه می‌دهیم اما تاکنون قرادادی با آن‌ها امضا نشده و به محض انعقاد قرارداد نهایی آن‌ها را اعلام می‌کنیم.
سرپرست تیم فوتبال سپاهان در پاسخ به این سوال که آیا لیست سپاهان در صورت جذب این 2 بازیکن تکمیل می‌شود با خیر بیان کرد: حتی اگر این 2 بازیکن به سپاهان اضافه شوند جای خالی برای اضافه شدن احتمالی بازیکن دیگری در لیست خود داریم.
وی درباره تمدید قرارداد با بازیکنانی همچون حاج‌صفی، کولیبالی، رسول نویدیکا و حسین پاپی، گفت: احسان حاج‌صفی در صورت حضور در ایران در سپاهان بازی می‌کند و سایر بازیکنان یاد شده مشکلی برای تمدید قرارداد ندارند و در سپاهان می‌مانند.
اخوان اظهار داشت: تمرینات تیم سپاهان از روز 24 خرداد ماه در مجموعه ورزشی فردوس اصفهان زیر نظر زلاتکو کرانچار آغاز می‌شود.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار