نا ایمن بودن 25 درصد مدارس ناحیه دو آموزش و پرورش

رئیس ناحیه دو آموزش و پرورش اصفهان: 25 درصد مدارس ناحیه دو آموزش و پرورش اصفهان نا ایمن است .

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ عسگری رئیس ناحیه دو آموزش و پرورش اصفهان در آیین آغاز عملیات اجرایی هفدهمین مدرسه موقوفه صارمیه با بیان اینکه ده درصد از ساختمان های مدارس این ناحیه قدمتی زیر 20 سال و بقیه قدمتی بالای 20 سال دارد گفت: در حال حاضر 83 فضای آموزشی و دولتی ناحیه دو بعضا دو نوبته هستند و با توجه به حجم گسترده ثبت نام در این ناحیه جای نگرانی است .
وی افزود: با روند فعلی مجبور به دونوبته کردن همه مدارس و یا به علت فرسودگی مجبور به منحل کردن برخی مدارس هستیم .
استاندار اصفهان نیز در این آیین با اشاره به اهمیت و ضرورت فرهنگ وقف گفت: با استناد و استفاده از نظر واقف در وقف نامه، عایدات موقوفه صارمیه صرف مدرسه سازی می شود که تاکنون 16 مدرسه از محل درآمدهای رقبات این موقوفه ساخته شده است.
عباس رضایی با اشاره به اینکه بر اساس نظر واقف موقوفه صارمیه، 90 درصد از درآمد آن صرف مدرسه سازی در شهر اصفهان می شود گفت: باید سعی شود، درآمد آن برای مدرسه سازی در روستاها و شهرهای اطراف هزینه شود تا از شلوغی ثبت نام در این نواحی جلوگیری شود.

سیدمهدی میربد رئیس اداره کل نوسازی مدارس استان نیز با بیان اینکه این مدرسه مهر 99 به بهره برداری میرسد گفت: دبیرستان صارمیه در مکانی به وسعت سه هزار متر مربع در سه طبقه با 12 کلاس، آزمایشگاه، تالار اجتماعات و نمازخانه ساخته می شود.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار