بهرامی: با پیشنهاد ۱۰۰ میلیونی هم در لیگ تکواندو بازی نمی‌کنم

ملی پوش تکواندو درباره شرایط قرارداد بازیکنان در لیگ این رشته توضیحاتی داد.

سینا بهرامی ملی پوش تکواندو، درباره ریزش رقم قرارداد تکواندکاران در لیگ برتر بیان کرد: به مدت ۲ سال با تیم شهرداری ورامین قرارداد داشتم و امسال قراردادم تمام شد. حالا به واسطه احتمال فشرده برگزار شدن مسابقات لیگ، مسئولان تیم‌ها در پیشنهادات‌شان حرفی از رقم پایین قرارداد‌ها نمی‌زنند و تنها به گفتن جمله "بیا راضی ات می‌کنیم" بسنده می‌کنند.
بهرامی در ادامه گفت: همه بازیکنان با بازی نکردن در لیگ امسال موافقت نکردند. بازیکنان سطح بالایی را می‌بینم که به ۱۰ میلیون رقم قرارداد هم راضی شده اند. با این حال ۹۰ درصد بازیکنان با نظر من مبنی بر نفروختن خود به قیمت پایین موافق هستند.
او همچنین اظهار کرد: تیم‌ها به کیفیت بازیکن اهمیت نمی‌دهند. همین که بازیکن ۱۷ یا ۱۸ ساله به صورت رایگان برایشان بازی کنند، کفایت می‌کند، اما برای من که ملی پوش هستم جرأت ارائه دادن برخی پیشنهادات عجیب را ندارند. بازیکنان نباید خود را دست پایین بگیرند و المپین‌ها باید در این امر پرچمدار باشند.
بهرامی بیان کرد: سقف قرارداد تا ۵ سال پیش در لیگ تکواندو ۵۰ میلیون بود و حالا این رقم به ۱۰۰۰ دلار هم نمی‌رسد. با این رقم قرارداد‌ها ۱۰۰ میلیون هم پیشنهاد بدهند بازی نخواهم کرد.
ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار