نرخ ارز، دلار، سکه، طلا و یورو در بازار امروز شنبه ۳ آبان

قیمت طلا و دلار امروز شنبه کاهش یافت و سکه طرح جدید ۱۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان اعلام شد.

در بازار تهران سکه تمام بهار آزادی طرح جدید با قیمت ۱۴ میلیون ۵۰۰ هزار تومان و سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم با قیمت ۱۳ میلیون ۹۰۰ هزار تومان تومان معامله شد.

هر گرم طلای ۱۸ عیار هم یک میلیون و ۳۱۴ هزار تومان ارزش گذاری شد، ضمن آنکه در بازار‌های جهانی نیز هر اونس طلا ۱۹۰۲ دلار قیمت خورد.

«قیمت دلار» بعد از انتخابات آمریکا چه خواهد شد؟

بسیاری از فعالان بازار ارز منتظر مشخص شدن نتیجه انتخابات آمریکا هستند، پیش‌بینی همگانی بر این فرض استوار است، در صورتی که نامزد دموکرات‌ها بتواند ترامپ را شکست دهد، چشم‌انداز بلند مدت دلار نزولی خواهد بود و حداقلش این است دیگر از قیمت‌های فضایی خبری نخواهد بود.
سیدکمال سیدعلی معاون اسبق ارزی بانک مرکزی در گفتگو با فرارو با اشاره به اینکه ارز طی یک ماه با افزایش ۲۵ درصدی روبرو شده گفت: به نظر می‌رسد این رشد ۲۵ درصدی طی یک ماه به نوعی می‌تواند پیش‌خور کردن خبر انتخاب ترامپ به عنوان رئیس جمهور آمریکا باشد، در حالی که در آن زمان بسیاری اعتقاد داشتند که ترامپ رای می‌آورد، اما طی سه روز اخیر و با توجه به نتایج نظرسنجی‌ها برخی از فروشندگان به این نتیجه رسیده‌اند که شانس بایدن بیشتر است، اما در کل می‌توان گفت، دلیلی که باعث شود، دلار طی یک ماه با این رشد روبروشود، وجود نداشت.
ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار