احمدعباسی: تعویق دوباره لیگ به ضرر تیم‌هایی ‏است که تمرینات خود را زود آغاز کرده‌اند

بازیکن تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان گفت: تعویق مجدد آغاز لیگ برتر به ضرر تیم‌هایی ‏است که تمرینات خود را از یک ماه گذشته آغاز کرده و اکنون باید با یک برنامه‌ریزی دیگر در این ۲ هفته باقی‌مانده تمرینات خود را از سر بگیرند.

سعید احمدعباسی ، با اشاره به تعویق مجدد آغاز لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور اظهار داشت: از 40 روز پیش قرار بر آغاز لیگ برتر فوتسال در یکم آبان ماه بود، این در حالی است که ستاد مبارزه با کرونا زمان آغاز لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور را همزمان با آغاز لیگ برتر فوتبال و از 16 آبان‌ ماه اعلام کرد.
وی افزود: تعویق مجدد آغاز لیگ برتر به ضرر تیم‌هایی ‏است که تمرینات خود را از یک ماه گذشته آغاز کرده و آمادگی لازم را برای آغاز لیگ داشتند و اکنون باید با یک برنامه‌ریزی دیگر در این 2 هفته باقی‌مانده تمرینات خود را از سر بگیرند.
بازیکن تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان درباره تأثیر تعویق‌ به وجود آمده بر بازیکنان تیم بیان کرد: تعویق به وجود آمده برای آغاز لیگ برتر فوتسال درباره تیم‌هایی که تمرینات خود را به موقع آغاز کرده‌اند علاوه بر تحلیل بدنی برای بازیکنان، هزینه‌های بیشتری را به باشگاه‌های خصوصی تحمیل می‌کند.
وی ادامه داد: گیتی‌پسند جزو نخستین تیم‌هایی بود که تمرینات خود را آغاز کرد و با یک برنامه‌ریزی و بدنسازی خوب هم‌اکنون برای آغاز لیگ آمادگی حدود 90 درصدی داریم. امیدوارم نهایت تلاش خود را برای استفاده از این آمادگی برای رسیدن به نتایج مطلوب انجام دهیم.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار