آبروریزی مجازی در کشتی

درگیری میان سرمربیان تیم‌های ملی کشتی آزاد باعث شده تا این رشته انگشت‌نمای خاص و عام شود.

بعد از مخالفت غلامرضا محمدی، سرمربی تیم ملی کشتی آزاد با پخش زنده رقابت‌های انتخابی تیم ملی در اوزان ۶۵ و ٧٩ کیلوگرم انتقادات نسبت به این تصمیم آغاز شد؛ از فضای رسانه‌ای گرفته تا فضای مجازی اما در یکی از بی‌سابقه‌ترین اقدامات پژمان درستکار، سرمربی تیم کشتی آزاد جوانان نسبت به این تصمیم واکنش نشان داد و از آن انتقاد کرد.
این تازه آغاز ماجرا بود تا جرقه اختلافات در فضای مجازی زده شود. پس از آن بود که محمدی با انتشار پستی در صفحه شخصی‌اش در مقام جبران و تلافی از این انتقاد برآمد تا کار بالا بگیرد اما این پایان ماجرا نبود و برادر سرمربی تیم جوانان با ادبیاتی بدتر و با کنایه اقدام به تمسخر و حتی تهدیدِ سرمربی تیم ملی کشتی آزاد کرد تا دعوا و آبروریزی در فضای مجازی بالا بگیرد.
برای رشته‌ای مانند کشتی که همواره داعیه پهلوانی و جوانمردی داشته چنین اتفاقاتی برای مردم و جامعه ورزش خوشایند نیست و جای تعجب و البته تأسف دارد. شاید این عزیزان به جایگاه شخصی خود و اهمیت آن واقف نباشند اما به عنوان سرمربیان تیم‌های ملی کشتی، جایی که چشم ده‌ها و بلکه هزاران کشتی‌گیر به اعمال و رفتار آنهاست و از دید جایگاه حقوقی، این رفتار‌ها لطمات جبران ناپذیری به این جایگاه وارد خواهد کرد.
شاید بهتر بود رییس فدراسیون کشتی به عنوان متولی اصلی این رشته و بزرگتر خیلی زودتر به این ماجرا ورود می‌کرد تا کشتی بیشتر از این انگشت‌نمای خاص و عام نشود. درگیری که به نظر می‌رسد پایانی بر آن نیست و طرفداران هر دو گروه تازه آتش بیار معرکه شده‌اند؛ از کشتی‌گیران گرفته تا ارتش‌های مجازی.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار