تمجید: منعی بابت حضور مربیان تیم‌های ملی در لیگ تکواندو وجود ندارد

رئیس سازمان لیگ تکواندو در مورد احتمال تغییر دوباره آیین نامه مسابقات در سال جدید توضیحاتی را مطرح کرد.

محسن تمجید رئيس سازمان ليگ تکواندو ، درباره احتمال تغییر آیین نامه لیگ و استفاده هر تیم تنها از ۳ یا ۴ بازیکن ملی پوش، اظهار داشت: هیچ زمانی در آیین نامه مسابقات سازمان لیگ تکواندو در چند سال گذشته، قانونی مبنی بر استفاده تیم‌ها از تعداد محدودی ملی پوش نداشته ایم و هر تیم مجاز است از هر تعداد ملی پوشی که می‌خواهد استفاده کند و با آن‌ها قرارداد ببند.
تمجید درباره استراحت به مربیان تیم‌های ملی به واسطه نزدیک بودن به مسابقات المپیک در لیگ تکواندو، بیان کرد: چرا باید به واسطه مسابقات المپیک به مربیان تیم‌های ملی که در لیگ شاغل هستند استراحت بدهیم؟ مگر مربیان به جز لیگ منبع درآمد دیگری هم دارند؟ حجم مسابقات در لیگ تکواندو کم است و شاید در ۳ هفته به اتمام برسد. بنابراین منعی از این بابت نداریم.
رئیس مسابقات سازمان لیگ تکواندو در مورد میزان قرارداد‌ها در لیگ بیان کرد: تکواندو با ورزشی مثل فوتبال قابل مقایسه نیست و وضعیت حامیان مالی این ۲ ورزش اصلا نباید با هم مورد ارزیابی قرار بگیرد. ما فقط از تیم‌ها طبق آیین نامه جدید درخواست کرده ایم قرارداد‌ها را شناور ببندند به علاوه اینکه هر بازیکن تنها مجاز است در یک رده سنی مبارزه کند.
او در پاسخ به این سوال که آیا قرار است مسابقات لیگ‌های نونهالان و نوجوانان در سال‌های آینده در قالب مسابقات قهرمانی کشور برگزار شود، عنوان کرد: چنین قصدی نداریم، فقط امسال قرار است این مسابقات به واسطه ویروس کرونا برگزار نشود.
ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار