ذوالفقارنسب: نحوه انتخاب برخی از افراد برای مدیرعاملی سرخابی‌ها شبهاتی را به وجود آورده است

کارشناس فوتبال کشورمان در مورد بی ثباتی در مدیریت باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال و حواشی سرخابی‌ها توضیحاتی را بیان کرد.

بیژن ذوالفقارنسب کارشناس فوتبال کشورمان ، در مورد بی ثباتی مدیریتی در باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال گفت: در انتخاب مدیر برای باشگاه‌ها ورزشی دقت نظر لازم صورت نمی‌گیرد. مدیرانی که انتخاب می‌شوند نسبت به بودجه‌ای که برای باشگاه در نظر گرفته می‌شود احساس مسئولیت نمی‌کنند و به همین علت تصمیمات کارشناسی در مورد هزینه‌های باشگاه گرفته نمی‌شود. مسئولان بالا رتبه برای انتخاب مدیران به سراغ نزدیکان خود می‌روند و دقت لازم را در تایید صلاحیت گزینه‌ها انجام نمی‌دهند.

انتخاب برخی از مدیران شبهاتی را به وجود آورده است

او ادامه داد: در ورزش کشورمان بعد از هر ناکامی و نرسیدن به اهداف مورد نظر ساده‌ترین کار برکناری مدیر است. در ادامه بازهم یک انتخاب دیگر بدون کارشناسی و مطالعه صورت می‌گیرد و این روند ادامه پیدا می‌کند. در صورتی که اگر قبل از انتخاب یک نفر به عنوان مدیر کارشناسی شود با چنین اتفاقاتی رو به رو نخواهیم شد. در برخی از باشگاه‌ها نفراتی که پیش از این ناموفق بوده اند بازهم سر کار می‌آیند که این اتفاق شبهاتی را ایجاد می‌کند.

وزارت ورزش به افراد خبره در زمینه انتخاب مدیر نیاز دارد

کارشناس فوتبال در مورد راه حل این مشکل گفت: تنها را برون رفت از این شرایط این است که درون نهادی که باشگاه‌داری را زیر نظر دارد افراد خبره‌ای حضور داشته باشند. عملکرد افراد باید بررسی شود و بهترین گزینه انتخاب شود، نه نزدیک‌ترین نفر را بر اساس روابط پشت پرده.

جدا شدن برخی از بازیکنان پرسپولیس مشکلی برای این تیم ایجاد نمی‌کند

ذوالفقارنسب در مورد جدای برخی از بازیکنان کلیدی از تیم پرسپولیس گفت: مشکلی برای تیم رخ نمی‌دهد. چند بازیکن در تیم پرسپولیس وجود دارند که در تیم جا افتاده اند و شناخت خوبی از شرایط تیم دارند و پیدا کردن جایگزین مناسب برای این افراد دشوار است، اما غیر ممکن نیست. در آغاز لیگ قهرمانان آسیا هیچ شخصی به بازیکنان جدید تیم پرسپولیس اعتماد نداشت. آن‌ها عملکرد بسیار خوبی در این مسابقات داشتند و موفق شدند تیم را به فینال برسانند.

استعداد‌های فوتبال کشورمان منتظر یک فرصت هستند تا خودشان را نجات دهند

او گفت: چیزی که به وفور در فوتبال کشورمان دیده می‌شود استعداد است که کشف نشده اند. استعداد‌هایی که اگر فرصت پیدا کنند می‌توانند کار‌های بزرگی انجام دهد. به نظر من هواداران تیم پرسپولیس نباید با جدای برخی از بازیکنان کلیدی نگران شرایط تاین تیم باشند. مسئولان باشگاه پرسپولیس نیز در جذب بازیکن جدید نباید عجله کنند.

اگر مدارکی مبنی بر فساد کی روش وجود دارد باید آن را پیگیری کرد

ذوالفقارنسب در مورد ادعایی که یکی از اعضای سابق AFC مبنی بر اینکه کارلوس کی روش از برخی بازیکنان پول گرفته تا آن‌ها را به تیم ملی دعوت کند گفت: در این باره اطلاعی ندارم. اگر شخصی که این موضوع را مطرح کرده معتبر است قطعا باید این موضوع پیگیری شود. من از ابتدای حضور کی روش در کشورمان توانایی‌های او را ارزیابی می‌کردم، اما در مورد اینکه او دچار فساد بوده یا نه خبر ندارم.
ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار